چهارشنبه 15 خرداد 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


خواندنی ها و دیدنی ها
بخوانید!
پرخواننده ترین ها

معادلات به هم ريخت، لبنان يک - کره جنوبی يک

ايسنا ـ تيم ملی فوتبال لبنان با تساوی مقابل کره جنوبی وضعيت صعود تيم‌های گروه B مقدماتی جام جهانی را پيچيده‌تر کرد.

به گزارش ايسنا، تيم‌های لبنان و کره جنوبی در ديگر ديدار گروه دوم مقدماتی جام جهانی به مصاف هم رفتند و نتيجه اين ديدار که برای ايران نيز اهميت زيادی داشت، يک بر يک مساوی به پايان رسيد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


شاگردان تئو بوکر که با اين يک امتياز ديگر شانس صعود ندارند، در اين ديدار خيلی زود به گل رسيدند و در شرايطی که به نظر می‌رسيد برای مقاومت ۷۸ دقيقه‌ای کار سختی داشته باشند، توانستند با درخشش سنگربان خود که بارها دروازه‌اش را نجات داد در آستانه کسب سه امتياز بازی قرار بگيرند. حسن عباس همانند ديدار با ايران ستاره بی چون و چرای لبنانی‌ها بود.

حسن معطوک در دقيقه‌ی ۱۲ اين بازی موفق به گلزنی شد. سانتر خوب محمد حيدر به معطوک رسيد و شوت زمينی اما دقيق به گوشه چپ دروازه‌ سنگربان کره جنوبی را تسليم کرد.

مقاومت لبنانی‌ها سرانجام در واپسين لحظات فرو ريخت. در حالی که هفت دقيقه وقت اضافه اعلام شده بود، کيم وو گل مساوی را به ثمر رساند تا کره برای دومين بار پياپی در آخرين لحظات به گل برسد؛اين تيم برابر قطر نيز در همين شرايط موفق به گلزنی شده بود.

به اين ترتيب کره و ازبکستان با يازده امتياز در صدر قرار گرفتند. ايران با ده امتياز در جايگاه سوم قرار گرفت و اميدوار ماند. قطر هفت امتيازی شد و لبنان نيز با شش امتياز عملا شانس صعود به جام جهانی را از دست داد.

جدول گروه B
۱- کره جنوبی ۱۱ امتياز
۲- ازبکستان ۱۱ امتياز
۳- ايران ۱۰ امتياز
۴- قطر ۷ امتياز
۵ - لبنان ۶ امتياز (حذف شد)


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016