چهارشنبه 15 خرداد 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

رضا قوچان نژاد: شادی اصلی باشد برای پايان بازی با کره، نمی دانم چطور دروازه بان شان توپم را گرفت

خبرآنلاين - ستاره بازی تيم ملی ايران با قطر می گويد تيم با حفظ همين روند حتما به جام جهانی می رسد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاين ؛ رضا قوچان نژاد مهاجم گلزن تيم ملی در بازی با قطر بعد از پايان اين بازی درباره مسابقه سه شنبه شب گفت:«بايد قبل از هر چيز برای اين بازی خوب و زيبا به کارلوس کروش و همبازيان خوبم در تيم ملی تبريک بگويم. خيلی خوشحالم که کار باقی بچه های تيم را تکميل کردم و توانستم گل بزنم. می دانم اين برد ما باعث خوشحالی مردم خوب ايران شده است.»



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


البته اين شيرينی نوبرانه تيم ملی تازه آغاز راه است و رضا درباره اش می گويد:« ما تازه اول راه هستيم. از حالا دو بازی بزرگ در پيش داريم. نبايد کارمان نيمه تمام بماند.کار وقتی تمام است که به جام جهانی رسيده باشيم و نبايد فکر کنيم با بردن قطر ديگر همه چيز تمام شده است. ما وقتی می توانيم يک جشن درست و حسابی بگيريم که در کره به جام جهانی برسيم. آن موقع زمان مناسبی برای جشن و شادی بزرگ است.»
او که همراه با اعضای تيم ملی به با پرواز اختصاصی به تهران برگشت تا از همين صبح چهارشنبه و بعد از استراحتی کوتاه ، آماده بازی با لبنان شوند درباره اين بازی هم می گويد:«دو بازی مهم ديگر پيش رو داريم. تا ديشب می توانستيم از نتيجه برابر قطر لذت ببريم اما بايد اين بازی را فراموش کنيم. درست است که در مقايسه با تيم لبنان، ايران تيم بهتر و با کيفيت تری است اما اين دليل نمی شود که فکر کنيم حتما اين تيم را می توانيم به راحتی شکست بدهيم. اگر مثل بازی ديشب بجنگيم، با حمايت هواداران می توانيم لبنان را ببريم اما اين طور نيست که پيروزی آسانی انتظار ما را بکشد.»
قوچان نژاد هم يکی از آنهايی ست که حسرت امتيازهای رفته را می خورد. تيم ملی حتی اگر بازی با ازبکستان در تهران را مساوی کرده بود الان تقريبا به جام جهانی رسيده بود؛«امتيازات زيادی از دست داديم اما گذشته ها گذشته. بايد به جلو و آينده فکر کنيم. الان بايد به اين فکر کنيم که با سيستم خيلی خوب کروش، قطر را برديم؛ قطری که بازی برابرش در خانه به هيچ وجه کار آسانی نيست.»
مهاجم تيم ملی در پاسخ به اين سوال که چه شد نتوانستی از موقعيت بسيار خوب در نيمه نخست استفاده کنی، گفت:« مجتبی جباری سانتر بسيار خوبی انجام داد و من هم فکر کنم به خوبی سر زدم اما واکنش دروازه بان قطر خيلی خوب بود. به هر حال آن توپ گل نشد اما اين را بايد بگويم که ما در نيمه دوم چند فرصت خيلی خوب مانند آنچه برای مسعود شجاعی مهيا شد در اختيار داشتيم که متاسفانه به گل نرسيديم . با اين حال مهم سه امتياز بود که به آن رسيديم.»


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016