چهارشنبه 15 خرداد 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تيم ملی به تهران رسيد و اردويش را آغاز کرد، جام جهانی بدون توقف!

خبرآنلاين ـ - تيم ملی فوتبال به تهران رسيد و خيلی زود اردويش را برای بازی با لبنان آغاز کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاين ؛ اعضای تيم ملی فوتبال ايران بعد از بازی با قطر و پيروزی برابر اين تيم ، تقريبا شب بی استراحتی را گذراندند . آنها نيمه های شب به فرودگاه رفتند و عازم تهران شدند. ساعات اوليه بامداد کاروان تيم ملی به تهران رسيد و حالا بچه های تيم ملی استراحت می کنند تا عصر چهارشنبه اولين تمرين ريکاوری و استخر شان را برگزار کنند. بازيکنان تيم ملی بدون وقفه به اردو برگشتند تا از حالا برای بازی سه شنبه بعد با لبنان حاضر باشند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


بعد از برد برابر قطر حالا باری ديگر اميد به کاروان فوتبال ايران برگشته است . اميد نمازی مربی تيم ملی می گويد:« بازی با قطر بازی مهمی بود اما از حالا ما به فکر بازی های بعدی هستيم. بازی با لبنان ، بازی مهمی است . نبايد در باد ۵ گلی که چند ماه قبل به اين تيم زديم بخوابيم. لبنان برای اين بازی با تمام وجودش به ميدان می آيد و بازی را می بندد. برای همين بايد هوشيار باشيم.»

کارلوس کروش هم تقريبا نظری مشابه دارد. او می گويد:« هيچ چيز تمام نشده. الان زمان خوبی برای شادی نيست. ما بايد به بازی های مهم پيش رو فکر کنيم. تيم نياز به همين همدلی دارد. همه که با هم باشيم ، حتما موفق می شويم. بايد تشکری بکنم از علی کفاشيان که زحمات زيادی را در اين دو سال در راه حمايت از تيم ملی کشيده است.»

و البته کفاشيان که می گويد:« اميدوارم بالاخره در پايان خرداد ماه بار مان به منزل برسد و بار سنگينی که روی دوشم مانده به سلامت به مقصد برسد. تيم ملی نياز به حمايت همه مردم دارد. اين تيم مال مردم است. انشاالله حمايت از تيم ملی در بازی با لبنان و کره هم فراموش نمی شود. بايد از ايرانيان خونگرم دوحه تشکر کنم که برای تيم ملی سنگ تمام گذاشتند. اميدوارم که در بازی با لبنان هم ورزشگاه برای حمايت از تيم ملی لبريز باشد.»


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016