دوشنبه 20 خرداد 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سرمربی تيم ملی لبنان: نمی‌توانم در مورد نتيجه ديدار با ايران دروغ بگويم، ۸۰ درصد تيم تغيير کرده است

مهر ـ "تئو بوکر" با بيان اينکه تيمش توان انجام بازی پاياپای با تيم ملی فوتبال ايران را ندارد در مورد ديدار روز سه شنبه دو تيم گفت: باوجود اينکه چند بازيکن اصلی را در اختيار نداريم اما با تمام توان به مصاف ايران خواهيم رفت اما نمی توانم در مورد نتيجه اين بازی دروغ بگويم.

به گزارش خبرنگار مهر، سرمربی تيم ملی فوتبال لبنان ظهر امروز دوشنبه در نشست خبری پيش از ديدار برابر ايران که در محل سالن روابط عمومی فدراسيون فوتبال برگزار شد ضمن بيان اين مطلب افزود: اين بازی خيلی اهميت دارد که حضور اين همه خبرنگار خود بيانگر اهميت اين بازی است. با اين حال ما نمی توانيم برابر ايران بازی برابری را به نمايش بگذاريم چرا که می دانيم ايران اين بازی را می برد و امتياز لازم را به دست خواهد آورد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


بوکر در پاسخ به اين پرسش که با اين حرف ها می خواهيد ايران را غافلگير کنيد گفت: من يک مربی جهانی هستم و بايد به قولی که می دهم عمل کنم. با شرايطی که تيم ملی لبنان دارد نمی توانم دروغگو باشم و چيزی بگويم که واقعيت ندارد.. اگر شما هم بخواهيد سوالات نشست قبلی را مطرح کنيد ديگر پاسخی نخواهيد شنيد.

سرمربی تيم ملی فوتبال لبنان با اشاره به تغييراتی که در ترکيب اين تيم صورت گرفته است گفت: ما نسبت به ديدار اول با ايران دو تغيير در بازی قبلی داشتيم اما از بازی مرحله مقدماتی تاکنون حدود ۸۰ درصد تيم ما تغيير کرده است. ما ۸ بازيکن را به دليل تبانی در اختيار نداشتيم. با فدراسيون فوتبال لبنان در مورد اين بازيکنان صحبت کردم اما آنها روی مواضع شان بودند و من مجبور شدم تغييراتی را در ترکيب تيم ايجاد کنم.

وی افزودک با اينکه می دانم هفت بازيکن اصلی مان را برای اين ديدار در اختيار نداريم اما اين مهم نيست و تلاش می کنيم برابر ايران نمايش خوبی داشته باشيم. ما برابر کره بازی خوبی را به نمايش گذاشتيم و به ديدار برابر ايران هم به عنوان يک بازی آمادگی نگاه می کنيم. ما در فوتبال از هيچ چيز نمی ترسيم و تمام تلاشمان را خواهيم کرد که برابر ايران هم نمايش خوبی داشته باشيم.

تئو بوکر در پاسخ به اين پرسش که آيا از بازی برابر تماشاگران پرتعداد ايران هراسی نداريد گفت: ما در فوتبال از چيزی نمی ترسيم. ما مقابل دوربين هايی بازی می کنيم که همه جهان آن را مشاهده می کنند. درست است که لبنان فوتبال بسته ای را بازی می کند اما هراسی از بازی مقابل تماشاگران ايران نداريم و برای رسيدن به پيروزی تلاش خواهيم کرد.

ديدار تيم های فوتبال ايران و لبنان در هفته نهم مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۴ برزيل ساعت ۲۰ روز سه شنبه در ورزشگاه ازادی تهران برگزار خواهد شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016