دوشنبه 20 خرداد 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سايت فيفا: ايران نبايد لبنان را دست کم بگيرد

مهر ـ سايت فدراسيون بين المللی فوتبال، فيفا، در بخشی از گزارش خود در ارتباط با تيم‎های آسيايی در رقابتهای مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۴ نوشت ايران برای افزايش شانس صعود به برزيل نبايد بازی مقابل لبنان را ساده بگيرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرگزاری مهر، تيم فوتبال ايران سه شنبه شب در ورزشگاه آزادی ميزبان لبنان است. اين بازی در شرايطی برگزار می‌شود که ايران با ۱۰ امتياز در گروه نخست رقابتهای مقدماتی جام جهانی در منطقه آسيا پس از تيم‌های کره جنوبی و ازبکستان که هر دو ۱۱ امتيازی هستند در رده سوم قرار دارد.


بر پايه گزارش سايت فيفا، تيم‌های کره جنوبی و ازبکستان در سئول با يکديگر رو به رو می‌شوند و ايران با لبنان در تهران ديدار خواهد کرد. ايران اميدوار است که با اين پيروزی خانگی به دو تيم اول گروه بازگردد. مردان کارلوس کی روش می‌توانند با پيروزی در اين ديدار شانس صعود خود را افزايش دهند. البته لبنانی‌ها در بازی هفته گذشته در بيروت عرق کره‌ای‌ها را درآوردند. تيم ملی بايد خيلی هوشيار باشد و نبايد لبنانی‌ها را دست کم بگيرد. آن هم تيمی که در بازی رفت مقابل ايران به يک پيروزی دور از انتظار دست پيدا کرده است.

اين تيم در حال حاضر فقط برای حيثيت خود بازی می‌کند و در آخرين ديدار خود نمی‌خواهد تسليم شوند. هرچند که آنها برای اين بازی مدافع خود "يوسف محمد" را به خدمت ندارند. همچنين "وليد اسماعيل"، "هيثم فائور" و "محمد حيدر" در اين بازی به دليل محروميت غايب هستند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016