دوشنبه 20 خرداد 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

کی‌روش: منتظر ۱۰۰ هزار ايرانی با پيراهن سفيد هستيم

سرمربی تيم ملی فوتبال ايران می‌گويد بازيکنان اين تيم در دام حريف گرفتار نمی‌شوند.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، کارلوس کی‌روش در نشست خبری پيش از بازی با لبنان اظهار کرد: فردا سفری ديگر خواهد بود در راه صعود ما به جام جهانی و ما منتظر آغاز اين بازی هستيم و با اشتياق فراوان و انگيزه زيادی که داريم به ميدان می‌رويم. اين يکی از آخرين حرکت‌های ما در رقابت برای حضور در جام جهانی است. کاملا آماده‌ايم تا بدانيم چه مسئوليتی روی دوش‌مان است. می‌خواهيم يک برد به دست بياوريم و راه‌مان را برای صعود به جام جهانی ادامه دهيم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی در پاسخ به اين سوال که سرمربی لبنان اعلام کرد که با توجه به شرايط اين تيم فردا مقابل ايران بازنده خواهد بود، گفت: ما هيچ وقت در اين دام‌ها نخواهيم افتاد چون تجربه کافی داريم که بدانيم مسابقه فوتبال قبل از اينکه شروع شود به پايان نمی‌رسد. ما مسئوليتی را بر دوش داريم و کاری را بايد انجام دهيم که آن هم پيروزی است و تمام تمرکزمان روی صعود به جام جهانی است. تيم لبنان در اين مرحله از ما عقب‌تر است و ما شانس بيشتری در اختيار داريم اما مسئله مهم اين است که لبنان هنوز يک بازی پيش‌رو دارد و درست است که شانس کمتری دارد اما هنوز از دور مسابقه‌ها خارج نشده است.

کی‌روش افزود: پس ما هيچ گاه در اين دام‌ها نمی‌افتيم. اگر آن‌ها توقع دارند که بازيکنان ما با انگيزه کمتر و آرامش بيشتری در اين بازی شرکت کنند هيچ وقت اين طور نخواهد بود. ما با روحيه دو چندان وارد بازی می‌شويم و می‌دانيم که اين بازی می‌تواند برای ما خطرناک باشد.

سرمربی تيم ملی درباره غايبان ايران در بازی مقابل لبنان گفت: ما غايبی نداريم. فقط دغدغه کوچکی نسبت به احسان حاج صفی داريم که البته وضعيت او بعد از تمرين امروز مشخص می‌شود اما ساير بازيکنان آماده هستند. مسعود شجاعی هم دو روز پيش مصدوميت کوچکی داشت اما مشکل خاصی ندارد.

کی‌روش درباره آمادگی تيم ملی پس از بازی سنگين با قطر اظهار کرد: همان طور که گفتم ما روی صعود به جام جهانی تمرکز می‌کنيم. ما تمرکز کاملی برای بازی‌ها داريم. اين بازی فقط يک قدم از فرآيند صعود است و من به همراه تمام تيم آمادگی کامل را داريم. راجع به سرمربی لبنان بايد بگويم که نبايد اظهار نظری راجع به صحبت‌های او داشته باشيم چرا که سمت و سوی صحبت‌های او با ما نيست بلکه با فدراسيون لبنان است بنابراين بايد روی کار خودمان تمرکز کنيم. اگر ايشان احتياج به توجيه کردن و توضيح دادن درباره هر مسئله‌ای دارد بايد در خانه اين کار را انجام دهد و ما نبايد جزوی از اين کار باشيم.

وی افزود: وقتی ما مقابل لبنان بازی کرديم ايران ۷ بازيکن اصلی خود را نداشت. من به خاطر ندارم که در آن بازی هيچ اشاره‌ای کرده باشم به اين که ما ۷ بازيکن اصلی خود را نداريم بنابراين چرا بايد اين فرصت را به ايشان دهيم که بخواهد اين صحبت‌ها را مطرح کند. يادم می‌آيد او بعد از آن بازی گفت که ما توانستيم تيم بزرگ ايران را شکست دهيم. من بار ديگر تکرار می‌کنم که وارد اين گونه مسائل و اين گونه دام‌ها نمی‌شويم. به کاپيتان و ساير بازيکنان تيم گفته‌ام که با تمرکز کامل وارد بازی شويم. در انتها می‌گويم که هدف ما صعود به جام جهانی است و در فکر تحقق هدف‌مان هستيم.

کی‌روش در پايان گفت: ما به هواداران‌مان در بازی فردا نياز داريم. در اين جا از اين فرصت استفاده می‌کنم و از همه هواداران درخواست می‌کنم که فردا به ورزشگاه بيايند و حمايت پرشور خود را بار ديگر از تيم ملی نشان دهند. همان طور که گفتم ما نياز داريم که متحد و قوی در کنار هم باشيم و با اين همدلی اگر با رقيبان‌مان خوب بجنگيم مسلما می‌توانيم در جام جهانی حضور داشته باشيم. در حال حاضر چيزی که مهم است اين است که ما از همه باشگاه‌ها، پرسپوليس، تراکتورسازی،‌استقلال را فراموش کنيم و همه يکدل و متحد به فکر پيراهن سفيد تيم ملی باشيم و از همه می‌خواهم که با پوشيدن پيراهن سفيد از تيم ملی حمايت کنند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016