چهارشنبه 22 خرداد 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

انتقاد شديد کی‌روش از سرمربی کره جنوبی، کی‌روش: "چوی"بايد عذرخواهی يا استعفا کند

• پيش ازبازی پيراهن ازبکستان را به او هديه می‌دهم!

کارلوس کی‌روش از سرمربی تيم ملی کره خواست تا پيش از حضور ايران در بوسان از مردم ايران،‌ هواداران فوتبال ايران و مردم کره به خاطر اظهاراتش عذرخواهی کند. او چوی را مايه ننگ و شرم فوتبال کره دانست.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، کی‌روش در نشست خبری پيش از سفر تيم ملی به کره جنوبی درباره اظهارات سرمربی تيم ملی کره گفت: من در صحبت‌هايم گفتم که حريفان ما سه تيم هستند اما شما بايد آقای چوی را هم به حريفان ما اضافه کنيد. او گفته از ايران خوشش نمی‌آيد. من می‌خواهم حرف‌هايم را شفاف بگويم و اميدوارم رسانه‌های بين‌المللی صحبت‌های من را پوشش دهند. مطالبی که ايشان می‌گويند به اين معناست که تيم ملی کره مقابل ازبکستان خيلی تلاش نکرده است و تنها ازبک‌ها با يک گل که مدافعان‌شان به ثمر رساندند باعث پيروزی کره شدند.

وی افزود: اين نشان می‌دهد کره‌ای‌ها هيچ تلاشی برابر ايران انجام ندادند. چوی مايه شرم و ننگ فوتبال کره است. من مطمئن هستم که بازيکنان کره و هواداران او موافق حرف‌های چوی نيستند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


سرمربی تيم ملی افزود: چوی مايه ننگ فوتبال کره است. او به فوتبال ايران و مربيانش بی‌احترامی کرده است. او گله‌مند است که با تيمش در ايران برخورد خوبی صورت نگرفته است اما بايد بگويم ما بهترين امکانات را در اختيار تيمش قرار داديم.اجازه بدهيد مثالی برايتان بزنم. وقتی شما ۵ مرغ داريد و به يک نفر تنها بال يک مرغ را می‌دهيد، اين يک مسئله است اما وقتی شما يک ران مرغ داريد و آن را با مهمان‌تان شريک می‌شويد او بايد از شما متشکر باشد. چوی حق اظهار نظر دارد ولی حق بی‌احترامی ندارد. کلمات آخر من در مواجهه با سرمربی کره است. او بايد پيش از آنکه ايران به بوسان برسد از هواداران ايران و کره جنوبی به خاطر حرف‌هايش عذرخواهی کند. مطمئنا او احترامش را از دست داده است. من در کره پيراهن ازبکستان را می‌خرم و قبل از بازی به سرمربی کره هديه می‌کنم و اميدوارم او شجاعت اين را داشته باشد که پيراهن ازبکستان را بر تن کند. سرمربی کره در گروه مربيان بين‌المللی مايه شرم است. بايد اين را بگويم که حرف‌های سرمربی کره هيچ ارتباطی به فدراسيون فوتبال کره ندارد.

وی گفت: اين شخص که بعضی‌ها به او می‌گويند مربی اين مسائل را مطرح کرده است. او بايد مجبور شود که يا عذرخواهی کند يا استعفا دهد چرا که هيچ يک از بازيکنان کره از اين پس برای او احترامی قائل نيستند.

به گزارش ايسنا، کارلوس کی‌روش در نشست خبری پيش از سفر تيم ملی برای بازی برابر کره جنوبی از رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۴ درباره بازی با کره گفت: در درجه اول به تمامی حضار خوش‌آمد می‌گويم. به خاطر اينکه اصحاب رسانه در کره همراه ما نخواهند بود لازم می‌دانم پيش از سفر صحبت کنم، تا مقداری که از دست‌مان برمی‌آيد سعی می‌کنيم اطلاعات جامع و کامل از تيم ملی را در اختيار سايت فدراسيون بگذاريم و سايت فدراسيون را به روز نگه داريم. عکس‌ها و مصاحبه‌های مختلف را در آنجا می‌گذاريم و اگر هر کدام از دوستان رسانه خواستند سوالی را مطرح کنند می‌توانند از آقای حسينی بخواهند تا آقای حسينی آن‌ها را به ما منتقل کند و ما جواب دهيم. مطلب دومی که می‌خواهم اشاره کنم در دو بازی قبلی‌مان قدم‌های مثبت و رو به جلويی داشتيم. با رسيدن به برد برابر آن‌ها توانستيم دو قدم رو به جلو حرکت کنيم.

او در ادامه افزود: اين قسمت آخر است که بايد پشت سر بگذاريم و آرزو می‌کنم که چهار تيمی که هنوز در اين مسابقه‌ها شانس دارند، بتوانند نقش بهتری را ايفا کنند و با تمام قوا بازی کنند. مطمئنم قطر به نحو احسن بازی می‌کند و ازبکستان و کره هم تلاش می‌کنند، البته شکی نيست ما هم با تمام وجود برابر کره به ميدان می‌رويم. ۱۰ متر آخر اين مسابقه بسيار حساس است. شکی نيست با توجه به اينکه امتيازها را بايد دريافت کنيم بايد ۱۰ متر آخر را به خوبی پشت سر بگذاريم و ما می‌خواهيم بازی خوب‌مان را ادامه دهيم. تلاش خواهيم کرد که به پيروزی برسيم. هيچ شکی نداريم که زمانی که ايران را ترک می‌کنيم ۷۶ ميليون نفر از مردم ايران دل‌شان می‌خواهد که ما پيروز شويم، آن‌ها از پيروزی ما خوشحال می‌شوند. آن‌ها ديروز بازی همدلانه و رو به جلويی انجام دادند و من فکر می‌کنم تمامی هواداران از عملکرد ديروز بازيکنان ما مفتخر باشند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016