چهارشنبه 22 خرداد 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

جواد نکونام: عجله کرديم، اميدوارم در کره جشن صعود بگيريم

مهر ـ کاپيتان تيم ملی فوتبال ايران با بيان اينکه اگر بازيکنان عجله نمی کردند می توانستند گل های بيشتری به لبنان بزنيم گفت: اميدوارم با پيروزی در کره جنوبی بتوانيم جشن صعود به جام جهانی را بگيريم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



به گزارش خبرنگار مهر، جواد نکونام پس از پيروزی ۴ بر صفر سه شنبه تيم ملی فوتبال ايران برابر لبنان ضمن بيان اين مطلب افزود: بايد از مردم و رسانه ها به خاطر حمايتی که از تيم ملی داشتند تشکر کنم. اميدوارم اين حمايت ها تا بعد از بازی با کره جنوبی ادامه داشته باشد و با ارائه فوتبالی قابل قبول در آن بازی نتيجه خوبی بگيريم و جشن صعود به جام جهانی را برپا کنيم.

کاپيتان تيم ملی فوتبال ايران ادامه داد: نتيجه خوبی برابر لبنان کسب کرديم هر چند که می توانستيم گل های بيشتری بزنيم اما بازيکنان در برخی دقايق عجله کردند و از موقعيت های خوبی که داشتيم به درستی استفاده نکرديم. با اين حال الان تفاضل گل ما ۵ است و اگر بتوانيم در ديدار برابر کره جنوبی نتيجه خوبی بگيريم در همانجا جشن صعود برپا خواهيم کرد.

جواد نکونام که زننده دو گل تيم ملی ايران در ديدار برابر لبنان بود در مورد شادی اش با بازوبند آبی کاپيتانی تيم ملی گفت: می خواستم به عنوان يک استقلالی از هواداران تشکر کنم. آنها يک فصل از من حمايت کردند. خوشحالم که به عنوان يک استقلالی توانستم برای تيم ملی گلزنی کنم و اميدوارم توانسته باشم از هواداران با اين روش تشکر کنم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016