چهارشنبه 22 خرداد 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

کی‌روش: بازی ايران - کره در دو زمين برگزار می‌شود، قطر تبانی نمی‌کند

مهر ـ سرمربی تيم ملی فوتبال ايران با بيان اينکه در ديدار با کره‌جنوبی بايد کار صعود به جام جهانی را تمام کنيم و کاری به نتيجه ديدار قطر با ازبکستان نداشته باشيم گفت: ديدار با کره‌جنوبی مسابقه‌ای است که تيم ايران بايد در دو زمين بازی کند. با اين حال اعتقاد دارم از آنجايی که قطری‌ها ميزبان جام‌جهانی خواهند بود برابر ازبکستان فوتبال خوبی را بازی خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، کارلوس کی روش پس از پيروزی ۴ بر صفر سه شنبه شب تيم ملی ايران برابر لبنان در نشست خبری خود در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ابتدا به ملی‌پوشان ايران تبريک می گويم که از ابتدا تا انتهای مسابقه با شور و اشتياق و تعهد خوبی بازی کردند. زدن ۴ گل در هر بازی سخت است ولی ما اواخر مسابقه می توانستيم حداقل يک گل ديگر به لبنان بزنيم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی با بيان اينکه لبنان بازی هجومی را مقابل ايران انجام داد تاکيد کرد: دستور کار ما در اين مسابقه اين بود که ريتم خوبی داشته باشيم و لبنان را تحت فشار قرار دهيم. اين بازی تنها يک قدم رو به جلو بود ولی بازی با کره جنوبی مهمترين بازی ماست.

سرمربی تيم ملی ايران خاطرنشان کرد: ديدار ايران با کره جنوبی مسابقه ای است که ايران بايد در دو زمين بازی کند. يک زمين زمين بازی ايران و کره است و زمين ديگر زمينی است که قطر و ازبکستان به مصاف هم می روند. ما به تيم خود اعتماد داريم و سعی می کنيم از کره جنوبی صعود به جام‌جهانی را به خانه بياوريم.

خبرنگاری از کارلوس کی روش پرسيد به خاطر تغيير ديدگاه شما به مسابقات ليگ بود که ما در چند مسابقه اخير تيم ملی نتايج خوبی گرفتيم. وی در اين خصوص گفت: شما سئوال سختی پرسيديد که به نظرم در سئوال شما نظر شخصی خودتان وجود داشت و به همين خاطر با اين موضوع موافق نيستم.

خبرنگار ديگری از سرمربی تيم ملی ايران پرسيد چرا در بازی ايران با قطر که به مراتب سخت تر و حساس تر از بازی با لبنان بود ملی پوشان تمرکز بيشتری داشتند. کی روش در اين خصوص با طعنه گفت: سخت است بخواهيم فوتبال را برای افرادی که شناخت کافی از آن دارند توضيح دهيم. ما در قطر مقابل تيمی بازی کرديم که می خواست به ما گل بزند و ما مجبور بوديم بازی را کنترل کنيم اما مقابل لبنان نوع بازی متفاوت بود.

وی افزود: بازی با لبنان مسابقه ای بود که بايد صد متر طول زمين و ۶۵ متر عرض آن را کنترل می کرديم و تلاش می کرديم سوار بازی شويم. تمام بازيکنان بازی ريسکی انجام دادند و به همين خاطر ريسک پذيری بازی بالا بود. حالا اگر شما متوجه اين مسئله نمی شويد سخت است که بخواهم آن را برايتان توضيح دهم.

سرمربی تيم ملی ايران در خصوص حرکاتش در کنار زمين و خروجش از محوطه فنی مربيان و همچنين اينکه آيا نگران اخراج شدن از سوی داور مسابقه نبوديد اظهار داشت: اگر شما از محوطه فنی کنار زمين خارج شويد حداکثر جريمه شما تذکر و هشدار داور است ضمن اينکه در بازی با کره جنوبی به اين دليل اخراج و محروم شدم که داور گزارش های غير واقعی عليه من تنظيم کرده بود.

خبرنگار ديگری از کی روش سئوال کرد آيا نگران ديدار قطر و ازبکستان و همچنين فوتبال ناپاک قطری ها و احتمال تبانی آنها نيستيد گفت: من نگران اين موضوع نيستم تيم ملی قطر تيمی است که خودش را برای ميزبانی جام جهانی ۲۰۲۲ آماده می کند و مطمئنم آنها برای اعاده حيثيت خودشان بازی خوبی انجام خواهند داد.

"در خط حمله تيم ملی ايران در حال حاضر رضا قوچان نژاد بازی می کند آيا نگران نيستيد اين بازيکن در صورت مصدوميت جايگزين مناسبی نداشته باشد؟"

سرمربی تيم ملی ايران در پاسخ به اين سئوال گفت: نمی دانم چرا اين سئوال را مطرح می کنيد هر بازيکنی را از دست بدهيم بازيکنان ديگر جايگزين می شوند. وقتی يک بازيکن آماده است بايد به داخل زمين برود و بازی کند. شما باشگاه رئال مادريد را تصور کنيد و اين صحبت که بگويند رونالدو را به خاطر اينکه مصدوم نشود بازی نمی دهيم.

کارلوس کی روش به شوخی به خبرنگاری که اين سئوال را مطرح کرده بود گفت: در صورت مصدوميت خودم جايگزين قوچان نژاد می شوم.

وی در پايان در پاسخ به سئوال ديگری مبنی بر اينکه آيا قبول داريد در بازی با کره جنوبی، خودمان بايد کار را تمام کنيم و به بازی ازبکستان و قطر کاری نداشته باشيم تصريح کرد: اين دقيقا همان کاری است که سعی می کنيم ابتدا آن را انجام دهيم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016