شنبه 25 خرداد 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


خواندنی ها و دیدنی ها
بخوانید!
پرخواننده ترین ها

به آیه‌های قرآن قسم که رضایتنامه‌ام جعلی نیست

مدافع تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: «در اولسان به تیم ملی فکر می‌کنم اما با این تهمت‌ها تمرکزم را گرفته‌اند.»

به گزارش وبسایت جام ورزشی، شجاع خلیل‌زاده در خصوص موضوع جعلي بودن رضايتنامه اش اظهار داشت: «در چند روزی که در کره هستیم نمی‌دانم واقعا در تهران چه اتفاقی افتاده است. من در کره به فکر بازی حساس و مرگ و زندگی با کره جنوبی هستم تا به یک نتیجه خوب در یکی از مهمترین بازی‌های تیم ملی برسیم اما متاسفانه در تهران هر روز یک نفر درباره من حرفی می‌زند و به من استرس می‌دهند و همین موضوع باعث می‌شود تمرکزم را از دست بدهم.»

وی افزود: «دیروز خبری مبنی بر برگه رضایتنامه جعلی من منتشر شده بود. من این را می‌گویم اگر آقای گنجعلی خانی و یا هر کس که ادعا دارد رضایتنامه من جعلی است دستش را روی قرآن بگذارد و قسم بخورد، من هم دستم را روی قرآن می‌گذارم و حرفم را می‌زنم.»

خلیل‌زاده ادامه داد: «من با هیچ کس مشکلی ندارم و خدای ناکرده نمی‌خواهم به کسی بی‌احترامی کنم اما اگر مسئولان مس گفته‌اند که رضایتنامه من جعلی است دست روی قرآن بگذارند هر کدام که ادعا دارند این حرف را بزنند. گنجعلی خانی به همان مکه‌ای که چند روز پیش رفته بود قسم بخورد که رضایتنامه من جعلی است آن وقت من یک سال دیگر مجانی برای مس بازی می‌کنم.»



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی خاطرنشان کرد: «به آیه‌های قرآن قسم که رضایتنامه‌ام جعلی نیست. من در دفتر تهران قراردادم را با واحدی قائم مقام مس به مدت یک سال توافق کردم و سپس رضایتنامه‌ام برای سال بعد از آن صادر شد. من یک بازیکنم. مگر می‌شود مهر باشگاه دست یک بازیکن باشد و خودش رضایتنامه خودش را صادر کند؟»

مدافع تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: «6 سال برای مس بازی کردم و همیشه مدیون هواداران خونگرم این تیم و این باشگاه هستم که من را به فوتبال معرفی کردند اما طبق قراردادی که داشتم بازیکن آزاد هستم و از همه می‌خواهم که از هرگونه تهمت به من خودداری کنند چون این کار درست نیست و نباید با زندگی یک فوتبالیست اینطور بازی کرد. در طول 6 سالی که در مس بودم هواداران خونگرم این تیم می‌دانند که پول آنچنانی نگرفتم اما هیچ منتی نیست چون مدیون مس هستم و با این تیم به تیم ملی رسیدم اما اینکه می‌گویند رضایتنامه‌ام جعلی است یک تهمت غیرقابل قبول است.»

وی یادآور شد: «فوتبال آنقدر ارزش ندارد همه چیز را زیر سوال ببریم. همه مسئولان مس از این موضوع باخبرند و من هم الان این را می‌گویم علی‌رغم تمام احترامی که برای مس و مخصوصا هوادارانش قائل هستم انگیزه‌ای برای بازی در این تیم ندارم. مخصوصا الان که متاسفانه تهمت می‌زنند و به من حرف های ناروا چسبانده‌اند پس بهتر است همه چیز به خیر و خوشی تمام شود. شما ببینید کریم انصاری‌فرد هم وضعیت من را داشت اما با خوبی و خوشی همه چیز تمام شد اما متاسفانه برخی مسئولان مس ادعاهای خوبی درباره من ندارند.»

وی در پایان درباره بازی تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل کره نیز گفت: «بدون شک بازی بسیار سختی را در پیش داریم اما بچه‌ها به اولسان آمدند تا دست پر به ایران برگردیم و به جام جهانی برگردیم. انگیزه خیلی خوب است و با آرامش کامل کار خودمان را برای یک پیروزی شیرین دنبال می‌کنیم اما همه چیز دست خداست ولی مطمئن باشید هدف ما فقط پیروزی است.»


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016