پنجشنبه 23 خرداد 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

کی روش: اميدوارم چوی شجاعت پوشيدن پيراهن ازبکستان را داشته باشد

ايسنا ـ سرمربی تيم ملی فوتبال ايران خطاب به خبرنگاران کره‌ای گفت: اميدوارم چوی شجاعت پوشيدن پيراهن ازبکستان را داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا) و به نقل از سايت فدراسيون فوتبال، صحبت‌های سرمربی تيم ملی ايران در رسانه های کره ای بازتاب بسياری داشت و سرمربی تيم ملی در زمان انجام نخستين تمرين خود در گفتگو با خبرنگاران کره ای گفت: متاسفانه طی چند روز گذشته سرمربی تيم ملی کره اظهار نظری کرده که بايد بگويم متاسفم برای بازيکنان خوب تيم ملی کره که اين سرمربی در کنارشان است. به شخصه برای بازيکنان فوتبال کره احترام خاصی قائل هستم. من قبلا مربی پارک بوده‌ام، که از همين جا به او سلام می کنم، اما معتقدم که چوی به فوتبال ايران و مردم ايران بی احترامی کرده به هيچ وجه قابل قبول نيست. صحبتهای من در خصوص بازيکنان فوتبال کره در مورد مربی آنها صادق نيست.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی افزود: او می تواند نظرات خود را داشته باشد، اما اين نظرات تنها بايد در ذهن وی باشد و هرگز نبايد به زبان بيايد. ما بهترين امکاناتی که در تهران داشتيم را در اختيار کره جنوبی قرار داديم و بر خلاف صحبت چوی که گفته بود پيش از بازی تمرين نکرده است، روز قبل و همچنين روزهای قبل که اين تيم در تهران حضور داشت، تمرينات اين تيم با توجه به قوانين فيفا و زير نظر ناظر بازی، به نحو احسن انجام شد.

در ادامه کی روش گفت: من اين مربی را به چالش می کشم تا به هواداران فوتبال کره اثبات کند که در بازی مقابل ازبکستان تمام توان خود را بکار بسته است.

در ادامه خبرنگار کره ای از وی پرسيد آيا شما ديروز گفته ايد که برای چوی پيراهن ازبکستان را هديه خواهيد داد؟ گفت: بله اين هديه ای از سوی ما است و اميدوارم شجاعت پوشيدن اين پيراهن را داشته باشد!

کی روش در پايان گفت: ما به کره جنوبی آمده ايم تا فوتبال خوب خودمان را ارائه دهيم و برای جنگ به اينجا نيامده ايم. در روزهای آينده تمام تلاش خود را خواهيم کرد تا آماده سازی کاملی برای حضوری مقتدارانه مقابل کره جنوبی داشته باشيم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016