دوشنبه 27 خرداد 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


خواندنی ها و دیدنی ها
بخوانید!
پرخواننده ترین ها

هم‌زمانی سوپر لیگ و لیگ برتر بسکتبال بانوان!

در حالی که مسابقات سوپر لیگ بسکتبال بانوان با شرکت 12 تیم برگزار می‌شود، در یک رده پایین‌تر هشت تیم در لیگ برتر شرکت می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری ایسنا، مسابقات لیگ بسکتبال بانوان امسال در چهار رده سوپر لیگ، لیگ برتر، دست یک و دست دو برگزار می‌شود که به منظور افزایش سطح کیفی مسابقات سوپر لیگ، مسابقات لیگ برتر در سطح پایین‌تر برای چهار تیم انتهای جدول سوپر لیگ و چهار تیم برتر لیگ دست یک فصل گذشته برگزار می‌شود که در انتها چهار تیم صدر جدول مسابقات لیگ برتر به سوپر لیگ فصل آینده راه خواهند یافت.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


دو تیم فولاد ماهان اصفهان و آناهیتا کرمانشاه که در لیگ دست یک فصل قبل جایگاه اول و دوم را کسب کردند در رده بندی لیگ برتر امسال حضور خواهند داشت.

به گفته فاطمه کرم‌زاده، نایب رییس بانوان فدراسیون بسکتبال تیم‌های شرکت کننده در این مسابقات باید پیش از شروع مسابقات هزینه‌های مربوط به آن را به طور کامل پرداخت کرده و تسویه حساب کنند تا در طول مسابقات هیچ یک از تیم‌ها به دلیل مشکلات مالی انصراف ندهد. مسابقات لیگ دست یک و دو با پایان ماه مبارک رمضان آغاز خواهند شد و شروع لیگ برتر و سوپر لیگ نیز از مهر ماه خواهد بود.

تمرینات تیم ملی از 13 تا 15 تیر ماه خواهد بود و پس از آن بلند قامت‌ها تمرین خواهند داشت.

قرعه کشی دسته بندی مسابقات لیگ برتر و سوپر لیگ 17 تیرماه در تالار بسکتبال برگزار خواهد شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016