دوشنبه 27 خرداد 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سون: می‌خواهیم ایران را با ۳ یا ۴ گل ببریم/کاری می‌کنیم نکونام خون گریه کند

لژیونر تیم ملی کره جنوبی با لحن گستاخانه‌ای گفت: دنبال کسب برد با ۳ یا ۴ گل مقابل ایران هستیم تا جواد نکونام و یارانش خون گریه کنند.

مصاف ایران و کره‌جنوبی که روز سه‌شنبه در شهر در اولسان برگزار خواهد شد، به یکی از پرحاشیه‌ و جنجالی‌ترین دیدارهای میان تیم‌های ملی این دو کشور تبدیل شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس، پس از آنکه جنگ روانی قبل از این بازی را چوی کانگ هی،‌مربی کره پس از بازی با ازبکستان آغاز کرد و پاسخ‌اش را بلافاصله از کارلوس کی‌روش، مربی پرتغالی ایران دریافت کرد، مربی تیم رقیب همچنان به گزافه‌گویی‌های خود ادامه داد. وی برای آنکه این جنگ را وسعت دهد، آن را به میان بازیکنان خود کشاند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش فرانس‌پرس سون هونگ مین، مهاجمی که در بوندس‌لیگا آلمان بازی می‌کند، ظاهرا وارد این جنگ شده و برای جواد نکونام، کاپیتان پرتجربه کشورمان «کرکری»‌ خوانده است.

وی که عضو هامبورگ است، اظهار داشت: کاری می‌کنم او (نکونام) خون گریه کند. نکونام معروف است که زیاد حرف می‌زند. اما من با بازی‌ام در زمین با او حرف خواهم زد. ما می‌خواهیم با 3 یا 4 گل آنها را ببریم.

این اظهارات که با لحن تند و عمدتا گستاخانه عنوان شده، در حالی بیان می‌شود که سون و یارانش در بازی رفت در ورزشگاه آزادی یک بر صفر مغلوب گل زیبای جواد نکونام شدند.

هم اکنون در گروه نخست کره‌جنوبی با 14 امتیاز صدرنشین است. ایران و ازبکستان به ترتیب با 13 و 11 امتیاز در پله دوم و سوم حاضر هستند.

دیدار ایران و کره در ورزشگاه اولسان ساعت 16:30 به وقت تهران آغاز شد. دیگر دیدار حساس گروه نیز به صورت همزمان انجام خواهد شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016