یکشنبه 2 تیر 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

قلعه‌نويی: تفکر قلعه‌نويی در تيم ملی هم اجرا شد، درباره نکونام مسايلی وجود دارد

ايسنا ـ سرمربی استقلال با بيان اين که تيمش به دليل درگير بودن در آسيا و همچنين حضور ملی پوشانش در رقابتهای مقدماتی جام جهانی دير اقدام به يارگيری کرده است، گفت: مشکلات مالی بايد هرچه سريعتر برطرف شود.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، امير قلعه‌نويی قبل از حضور در جلسه با فتح‌الله‌زاده و رحمتی در جمع خبرنگاران گفت: ما پيش از اين دو مشکل داشتيم؛ اول اين که درگير جام باشگاه‌های آسيا بوديم و بعد از آن هم بازيکنانمان به تيم ملی اضافه شدند. همچنين ليست مازادی داشتيم. چون می‌خواهيم نيروهای جوان‌تر و تازه واردی را اضافه کنيم تا مشکلات پارسال برطرف شود. در يارگيری خوب عمل کرديم، اما چون بازيکنانمان درگير تيم ملی بودند برای تمديد قرارداد تازه از امروز شروع ‌کرده‌ايم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


قلعه نويی افزود: مگر ايراد نمی‌گرفتند که پژمان منتظری در دفاع چپ استقلال بازی می‌کند، اما همين تفکر امير قلعه‌نويی در تيم ملی هم اجرا شد. امسال بهتر از سال گذشته خواهيم بود، چون سال دوم خودم هم است و کارايی بيشتری خواهم داشت.

سرمربی استقلال در ادامه با مهم دانستن همدلی در باشگاه، ادامه داد: هر چه سريع‌تر بايد مشکلات مالی برطرف شده و تيم کامل شود. قرعه کشی جام باشگاه‌ها هم مشخص شد و ما بايد هر چه سريع‌تر خود را جمع و جور کنيم تا تيم شايسته‌ای به اين رقابتها بفرسيتم.

وی همچنين درباره به تعويق افتادن ليگ برتر و شروعش از دوم مرداد ماه، بيان کرد: ما تابع قانون هستيم. حال اگر اين موضوع را خواسته بوديم، از ما انتقاد می‌کردند، اما الان که خودشان آن را تصويب کرده‌اند تابع قانون هستيم.

قلعه‌نويی درباره تمديد قرارداد جواد نکونام نيز، اظهار کرد: جواد هم مثل مابقی بازيکنان زحمت کشيده است، اما يکسری مسائل وجود که بايد درباره آنها صحبت کنيم.

وی در پايان نيز استراحت ۱۵ روز ملی‌پوشان را منطقی دانست و گفت: اين بازيکنان بعد از يک سال تمرين پر فشار به اين استراحت نياز داشتند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016