یکشنبه 19 خرداد 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

روش واگذاری باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس مشخص شد

دبیر کمیسیون تلفیق گفت: کمیسیون در جریان اصلاح ایرادات شورای نگهبان، دولت را موظف کرد سهام خود را در تمامی باشگاه‌های ورزشی از جمله استقلال و پرسپولیس از طریق بورس به بخش خصوصی و تعاونی واگذار کند.

به گزارش سایت نود، ایرج ندیمی با اشاره جلسه امروز کمیسیون تلفیق بررسی لایحه بودجه، گفت: جلسه کمیسیون تلفیق به منظور بررسی و اصلاح ایرادات شورای نگهبان به لایحه بودجه 92 تشکیل شد و در جلسه امروز صبح 10 مورد از ایرادات شورای نگهبان مورد اصلاح قرار گرفت.

وی افزود: بررسی و اصلاح ایرادات وارده از سوی شورای نگهبان در جلسه امروز عصر کمیسیون تلفیق به پایان نخواهد رسید و ما فردا هم جلسه خواهیم داشت.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


عضو هئیت رئیسه کمیسیون تلفیق اظهار داشت: در جریان بررسی و اصلاح بودجه در جلسه امروز صبح درباره هزینه‌های انشعاب آب و فاضلاب و برق و گاز که بناست تا در طرح‌های توسعه‌ای این شرکت‌ها هزینه شود مقرر شد تا ابتدا مبالغ آنها به حساب خزانه داری واریز و بعد 100درصد آن بازگردانده شود.

ندیمی ادامه داد: همچنین بر اساس اصلاحات صورت گرفته در جلسه امروز، دولت موظف شد تا سهام خود را در باشگاه‌های ورزشی از جمله استقلال و پرسپولیس با رعایت قوانین از طریق بورس به بخش خصوصی و تعاونی واگذار کند و درآمد حاصل از آن را به ردیف مربوطه نزد خزانه‌داری کل واریز کند.

وی گفت: در جریان این اصلاح واژه‌های شبه دولتی و هواداران حذف و نیز روش واگذاری این باشگاهها که مشخص نشده بود در جریان اصلاح مشخص شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016