پنجشنبه 20 تیر 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


خواندنی ها و دیدنی ها
بخوانید!
پرخواننده ترین ها

رضا یزدانی به اردوی تیم ملی کشتی دعوت شد

رضا یزدانی به اردوی تیم ملی کشتی آزاد دعوت شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، پس از دیدار امام جمعه وشهردار جویبار و همچنین نماینده شورای عالی استان‌ها با کادر فنی تیم ملی در خصوص رضا یزدانی و حضورش در اردوی تیم ملی، دیشب یزدانی در نامه‌ای از کادر فنی خواست تا در اردوهای تیم ملی حضور داشته باشد که این درخواست مورد موافقت قرار گرفت.

سرپرست تیم ملی در این زمینه به ایسنا گفت: کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد پس از مصدومیت یزدانی در المپیک تا به امروز کاملا در جریان وضعیت آمادگی جسمانی و تمرینات یزدانی قرار دارد و کلیه مسائل وی را به دقت رصد می کند. یزدانی تقاضا کرده که در اردوها شرکت کند تا از آمادگی خارج نشود. او دیشب نامه‌ای به ما داد و من هم با آقای خادم صحبت کردم و قرار شد که یزدانی در اردو حضور داشته باشد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی همچنین گفت: رضا یزدانی از سرمایه های کشتی ایران است و به منظور حفظ سرمایه های فنی و با توجه به درخواست نامبرده برای حضور در اردوی تیم ملی با درخواست وی برای حضور داوطلبانه در تمرینات موافقت شد. یزدانی مانند صادق گودرزي به اردوی تیم ملی دعوت شده است. البته این دعوت دلیل بر این نیست که حتما در ترکیب تیم ملی حضور خواهد داشت. نفرات اعزامی به رقابت‌های جهانی، 15 روز مانده به این مسابقات معرفی خواهند شد.

بيات در پايان گفت: تلاش خواهد شد تا در صورت امکان به منظور حفظ انگیزه های فنی و تمرینی ایشان و فاصله نگرفتن او از فضای فنی کشتی، شرایط حضور در تورنمنت های بین المللی نیز در کنار سایر کشتی گیران برای وی فراهم شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016