پنجشنبه 20 تیر 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

جلالی: علی کریمی قطعا مقابل پرسپولیس بازی می‌کند

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: قرعه‌کشی لیگ برتر دیروز انجام شد و قرعه سختی به تیم ما در شروع لیگ خورده است.

مجید جلالی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: قرعه‌کشی لیگ برتر انجام شد و در شروع لیگ قرعه بسیار سختی به ما خورده چون نه تنها در هفته اول باید با پرسپولیس در تهران بازی کنیم، در هفته سوم و چهارم هم در اصفهان باید مقابل سپاهان و ذوب آهن به میدان برویم یعنی تا هفته چهارم 3 بازی سخت و سنگین بیرون از خانه خواهیم داشت ولی من از این قرعه سخت استقبال می‌کنم و آن را یک فرصت می‌دانم برای اثبات ظرفیت‌ها و شایستگی‌های تیم. به همین دلیل معتقدم قرعه بسیار خوبی داریم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی در مورد بازی اول تیمش مقابل پرسپولیس گفت: لزومی ندارد اختصاصی در مورد یک بازی صحبت کنم اما آنچه مسلم است اینکه ما در هر بازی با ایده‌های خاص به میدان می‌رویم و مطمئنا برای بازی با پرسپولیس برنامه‌های خاصی داریم و خواهید دید در این دیدار مقتدرانه و موفق ظاهر خواهیم شد.

جلالی در پایان گفت: شایعه شده از مفاد قرارداد کریمی این است که در بازی رفت و برگشت مقابل پرسپولیس به میدان نرود اما چنین چیزی نیست و دلیلی هم ندارد کریمی مقابل پرسپولیس بازی نکند. مطمئنا کریمی مقابل پرسپولیس بازی خواهد کرد. مسائل حاشیه‌ای برای یک تیم همیشه وجود دارد اما عناصر تیم دل‌شان می‌خواهد با تمام وجود برای موفقیت تیم کار کنند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016