چهارشنبه 26 تیر 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

فابرگاس فعلا در بارسلونا می ماند

تیتو ویلانووا، سرمربی بارسلونا می‌گوید سسک فابرگاس، مدافع این تیم نمی‌خواهد این باشگاه را به منظور بازگشت به لیگ برتر انگلستان ترک کند.

منچستر یونایتد با پیشنهادی ۲۵ میلیون پوندی قصد داشت فابرگاس، کاپیتان سابق آرسنال را از بارسا بخرد، اما حال ویلانووا اعلام کرده است که او فعلا می خواهد در بارسلونا بماند.

ویلانووا گفت: "می دانم که سسک از تیم های دیگر پیشنهادهایی دریافت کرده، اما به من گفته است که می خواهد همینجا بماند. او به من گفته است که ماندن در بارسلونا رویای اوست."

سرمربی بارسلونا ادامه داد: "او نمی خواهد برای مزایای بهتر مالی و یا حضور بیشتر در مسابقه ها تیم را ترک کند و من هم از تصمیم او راضی ام."
منچستر یونایتد هنوز منتظر جواب رسمی از سوی بارسلوناست و گفته می شود که مبلغ پیشنهادی اش از آنچه بارسلونا انتظارش را داشت کمتر بوده است.
ویلانووا در این باره گفت: "این علامت خوبی است که دیگران خواهان بازیکنان ما هستند. این نشان می دهد که ما بازیکنانی داریم که دیگران می خواهند، اما فابرگاس می خواهد بماند."



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


فابرگاس، بازیکن تیم ملی اسپانیا به همراه این تیم به قهرمانی جام جهانی و دو بار قهرمانی اروپا دست یافته است.

او کار خود را از آکادمی بارسلونا شروع کرد و طولی نکشید که در سال ۲۰۰۳ در سن ۱۶ سالگی توسط آرسنال خریداری شد.

او تحت سر مربی گری آرسن ونگر به یکی از بازیکنان کلیدی در باشگاه های لندن تبدیل شد و نهایتا در سال ۲۰۰۸ کاپیتان آرسنال شد.

در فاصله هشت سالی که برای آرسنال به میدان رفت، در ۳۰۳ بازی شرکت داشت و ۵۷ گل زد، اما در ماه اوت ۲۰۱۱ مجددا با قراردادی به ارزش ۲۵ میلیون و چهارصد هزار پوند به بارسلونا برگشت.

او در این فاصله به همران تیم بارسلونا جام حذفی اسپانیا (کوپا دل ری) را در ۱۲ -۲۰۱۱ و جام لا لیگا (لیک برتر اسپانیا) را در۱۳- ۲۰۱۲ تصاحب کرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016