سه شنبه 10 اردیبهشت 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بارسا نمی‌خواهد آسان بميرد، بايرن در آستانه سومين فينال در چهار سال

خبرگزاری مهر - گروه ورزشی: بارسلونا چهارشنبه شب برای صعود به فينال بايد دست به کار بزرگی بزند؛ کاری که شايد نشدنی باشد اما نماينده اسپانيا دست کم برای اعاده حيثيت و جبران شکست تلخ بازی رفت به ميدان می‌رود.

به گزارش خبرگزاری مهر، تيم فوتبال بايرن مونيخ آلمان در ديدار رفت از مرحله نيمه‌نهايی رقابتهای ليگ قهرمانان اروپا با نتيجه پرگل ۴ بر صفر مقابل بارسلونا به برتری رسيده است. تا به حال هيچ تيمی در ليگ قهرمانان اروپا موفق نشده بازی ۴ بر صفر باخته در ديدار رفت را در ديدار برگشت جبران کند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


بارسا آخرين مرتبه در سال ۱۹۹۷ مقابل دينامو کی‌يف با چهار گل شکست خورده بود. اين تيم در حالی هفته گذشته بار ديگر متحمل چنين شکست سنگينی شد که در سال‌های اخير بهترين تيم باشگاهی جهان بوده است. اين تيم از بازی رفت مرحله يک هشتم نهايی مقابل ميلان که با شکست دو بر صفر اين تيم به پايان رسيد، نشان داد آن بارسلونای هميشگی نيست و آسيب‌ديدگی "ليونل مسی" هم مزيد بر علت شده بود تا اين بازيکن هم نتواند کاری برای نماينده اسپانيا از پيش ببرد.

بايرن مونيخ چنانچه بتواند به ديدار پايانی صعود کند برای سومين بار ظرف چهار سال گذشته خواهد بود که اين در نوع خود يک رکورد به حساب می‌آيد.

بارسلونا در هفت بازی گذشته خود مقابل بايرن تنها يک بار برنده بوده است. بارسا مقابل بايرن دو بار مساوی کرده و چهار بار شکست خورده است. بارسلونا در هفت بازی گذشته خود در چارچوب رقابتهای ليگ قهرمانان اروپا فقط يک پيروزی داشته (برد چهار بر صفر مقابل ميلان در بازی برگشت يک‌هشتم نهايی)، سه بار مساوی کرده و سه بار باخته است.

خبر خوش برای بارسا اينکه اين تيم در ۲۱ بازی گذشته خود در نيوکمپ حتی يک بار هم نباخته است. اين تيم ۱۶ بار پيروز شده و ۵ بار مساوی کرده است. آخرين شکست آنها بازمی‌گردد به باخت ۲ بر يک مقابل رابين کازان در اکتبر ۲۰۰۹.

سه بازی گذشته بارسلونا در مرحله حذفی مقابل تيم‌های آلمانی با بردهای پرگلی همراه بوده است. اين تيم در آوريل ۲۰۰۹ با نتيجه ۴ بر صفر مقابل بايرن به پيروزی رسيد، در مارس ۲۰۱۰ با همين نتيجه اشتوتگارت را شکست داد و در مارس ۲۰۱۲ با حساب ۷ بر يک مقابل بايرلورکوزن پيروز شد.

بايرن مونيخ با ۲۶ گل به عنوان تهاجمی‌ترين تيم اين فصل از رقابتهاست. بايرن در سه بازی گذشته خود در رقابتهای ليگ قهرمانان اروپا هيچ گلی دريافت نکرده است. "لورن کوشينلی" مدافع آرسنال، آخرين بازيکنی بوده که دروازه بايرن را باز کرده و الان ۲۷۵ دقيقه است که نماينده آلمان دروازه‌اش باز نشده است.

"توماس مولر" در ۵۴/۵ درصد از گل‌های بايرن نقش مستقيم داشته؛ ۶ گل از ۱۱ گل. مهاجم بايرن ۴ گل زده و دو پاس گل داده است.

"ليونل مسی" از سال ۰۹-۲۰۰۸ تا به حال ۵۱ گل در رقابتهای ليگ قهرمانان به ثمر رسانده و اين يعنی ۳۷ گل بيشتر از هر بازيکن ديگر بارسا در اين مقطع. پدرو ۱۴ گل به ثمر رسانده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016