شنبه 29 تیر 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سرمربی بارسلونا به دلیل بیماری استعفا داد

بی بی سی ـ تیتو ویلانووا، سرمربی تیم فوتبال اسپانیایی بارسلونا، در تصمیمی غیرمنتظره و به دلیل عود کردن دوباره بیماری سرطان از مقام خود استعفا داد.

عصر جمعه باشگاه بارسلونا اعلام کنفرانس مطبوعاتی فوق‌العاده کرد و ساعتی بعد، ساندرو راسل رئیس و اندونی زوبی‌زارتا مدیر فوتبال باشگاه اعلام کردند تیتو ویلانووای ۴۴ ساله به دلیل عود کردن دوباره بیماری‌اش و پیگیری درمان دیگر قادر به همراهی تیم نیست.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


آقای راسل اعلام کرد مربی جدید باشگاه به احتمال زیاد اوایل هفته آینده اعلام خواهد شد.

تیتو ویلانووا پیش از آغاز فصل فصل ۱۳-۲۰۱۲ و بعد از جدایی پپ گواردویلا از بارسلونا سرمربی این تیم شد. او پیش از آن دستیار گواردیولا بود.

بارسلونا در هفته‌های اول فصل با ویلانووا نتایج خوبی گرفت به نحوی که نتایج این تیم در ۱۵ هفته ابتدایی لالیگا بهترین نتیجه تاریخ باشگاه در ابتدای لالیگا بود.

اما بعد از مدتی مشخص شد ویلانووا باید برای درمان سرطان غدد بزاقی که یک سال پیشتر به آن مبتلا شده بود و به نظر می‌رسید درمان شده است، از تیم جدا شود.

ویلانووا ۱۰ هفته برای درمان به نیویورک رفت و همین مسئله تاثیری منفی برعملکرد تیم داشت.

گرچه بارسلونا در لالیگا در نهایت عملکرد خوبی داشت و با ۱۰۰ امتیاز، که برابر با رکورد باشگاه بود، به راحتی قهرمان شد، اما در لیگ قهرمانان اروپا بعد از چند پیروزی شکننده، نهایتا در دو بازی رفت و برگشت مرحله نیمه نهایی، ۷ گل از بایرن مونیخ خورد و حذف شد.

در رسانه‌های اسپانیایی این‌طور شایعه شده که خوان فرانسسک فرر (ملقب به روبی) به عنوان جانشین موقت تیتو اعلام خواهد شد تا جانشین قطعی‎‌اش مشخص شود.

روبی که فصل گذشته تیم جیرونا را تا آستانه صعود به لالیگا آورد، یک ماه پیش به تیم مربیگری اسپانیا اضافه شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016