پنجشنبه 3 مرداد 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

پرسپولیس لیگ را با پیروزی بر تراکتورسازی شروع کرد

بی بی سی ـ تیم فوتبال پرسپولیس تهران در اولین بازی خود در سیزدهمین دوره لیگ برتر ایران موفق شد تراکتورسازی تبریز را یک بر صفر در تهران شکست دهد.

حضور علی کریمی و کریم انصاری‌فرد، بازیکنان سابق پرسپولیس در تراکتورسازی و همین طور قاسم دهنوی و مهدی سید صالحی، بازیکنان فصل قبل تراکتورسازی در پرسپولیس باعث شده بود این بازی از چند روز پیش پرحاشیه و حساس دنبال شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


بازیکنان تراکتورسازی از همان آغاز نیمه اول با در اختیار گرفتن توپ و ارسال پاس بلند برای مهاجمان خود دفاع پرسپولیس را زیر فشار قرار دادند.

در مقابل مدافعان پرسپولیس با دفاع مناسب مانع از رسیدن توپ به مهاجمان این تیم و به خصوص امید ابراهیمی شدند.

در دقیقه ۱۰ بازی هادی نوروزی مهاجم پرسپولیس با فراری سریع از جناح راست تراکتورسازی، توپ را روی دروازه فرستاد که محسن قهرمانی داور بازی در صحنه‌ای مشکوک، به خاطر برخورد توپ به دست مدافع تراکتورسازی، به نفع پرسپولیس پنالتی گرفت.

حامد لک، دروازه‌بان تراکتورسازی تبریز، در واکنشی عالی پنالتی رضا حقیقی را دفع کرد تا همچنان دو تیم بدون گل به کار خود ادامه دهند.

پس از این اتفاق مهم، دو تیم در بازی پر اشتباه و کسل‌کننده نیمه اول را دنبال کردند.

در دقایق پایانی نیمه اول پرسپولیس باز هم روی حرکات سریع هادی نوروزی، صاحب موقعیت شد. ارسال دقیق او را محمد نوری با ضربه سر به تیر افقی دروازه کوبید تا سرخ پوشان برای دومین بار در رسیدن به گل ناکام بمانند.

نیمه دوم را پرسپولیس بهتر از تراکتور سازی آغاز کرد. بازی تک‌ضرب و پاس‌کاری خوب بازیکنان پرسپولیس باعث شد هادی نوروزی در دقیقه ۴۸ در موقعیت تک به تک با حامد لک دروازه‌بان تراکتورسازی قرار گیرد، ولی مرتضی اسدی مدافع تراکتورسازی او در پشت محوطه جریمه سرنگون کرد.

این خطا باعث شد داور مرتضی اسدی را با کارت قرمز مستقیم از زمین اخراج کند و همین باعث شد تراکتورسازی نیمه دوم را با یک بازیکن کمتر دنبال کند.

مجید جلالی، سرمربی این فصل تراکتور سازی، با تعویض‌های خود سعی داشت بازی در کنترل خود داشته باشد. از سوی دیگر علی دایی سرمربی پرسپولیس با آوردن پیام صادقیان بازیکن فصل گذشته ذوب آهن و مهرداد کفشگری سرعت بازی پرسپولیس را شدت بخشد.

پیام صادقیان در دقیقه ۸۰ بازی پایه‌گذار تک‌گل پرسپولیس بود، پاس دقیق او به مهدی سید صالحی او را در موقعیت تک‌به‌تک با حامد لک قرار داد و مهاجم پیشین تراکتورسازی هم با یک بغل‌پا، دروازه تیم سابق خود را باز کرد.

در نهایت پرسپولیس با این گل توانست اولین بازی فصل سیزدهم را با پیروزی به پایان ببرد.

استقلال خوزستان هم در دیگر بازی روز اول لیگ با دو گل دقایق پایانی عادل کلاه‎کج و میلاد میداودی، ذوب‌هن را شکست داد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016