سه شنبه 8 مرداد 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مخالفت قلعه‌نويی با درخواست کی‌روش

سرمربی استقلال با اشاره به اينکه حرفهای کی روش را نخوانده می گويد با حضور ملی پوشان تيمش در اردوی تيم ملی همزمان با برگزاری ليگ قهرمانان آسيا مخالف است.

به گزارش ايسنا، امير قلعه‌نويی در حاشيه تمرين ديروز استقلال درباره ديدار استقلال وسپاهان گفت: ديدار استقلال و سپاهان هميشه فينال‌گونه است و هيچ ارتباطی به جايگاه آنها در جدول ندارد. اين ديدار بازی حساسی است و فراموش نکنيد سپاهان تيم خوبی است. از سويی استقلال هم نسبت به سال گذشته تغييراتی داشته و ما نيز تيمی بهتر از سال گذشته در همين زمان‌مان هستيم. سپاهانی‌ها زودتر از ما تمريناتشان را شروع کردند و از اين جهت از ما جلوتر هستند. برخی از بازيکنان ما حتی ۱۰ جلسه هم با ما تمرين نکردند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


سرمربی استقلال در ادامه در پاسخ به سوالی در رابطه با مجتبی جباری اظهار کرد: از هواداران استقلال می‌خواهم که به جباری بی‌احترامی نکنند. در هر خانواده‌ای بين پدر و پسر اختلاف ايجاد می‌شود. آقای فتح‌الله‌زاده برای استقلال زحمات زيادی کشيده و جباری به هر دليلی از استقلال رفته و نبايد مورد بی‌مهری قرار بگيرد.

وی در ادامه افزود: نمی‌خواهم جای جباری تصميم بگيرم، شايد روزی به استقلال بازگردد. پيرلو از ميلان به يوونتوس رفت و بار ديگر به ميلان بازگشت اما هيچ‌گاه مورد بی‌احترامی قرار نگرفت. هم جباری به فتح‌الله‌زاده و هم فتح‌الله‌زاده به جباری علاقه‌مندند. فتح‌الله‌زاده در مواقع زيادی هوای جباری را داشته، جباری هم در موارد بسياری به استقلال کمک کرد. به همين دليل از هواداران می‌خواهم به حريفمان احترام بگذارند.

قلعه‌نويی در پاسخ به اين سوال که وضعيت مصدومان تيمش چگونه است، خاطرنشان کرد: تا دلتان بخواهد مصدوم و محروم داريم. جمشيديان احتمالا جراحی می‌کند و بيک‌زاده چهار هفته‌ای با ما نخواهد بود.

سرمربی استقلال در پاسخ به سوالی درباره مواضع کی‌روش و صحبت‌های او گفت: او در جلسه اخيرش موضعش را تغيير داده. طبيعتا در ليگ قهرمانان آسيا، ملی‌پوشان کنار تيم خواهند بود. خود آقای کی‌روش می‌داند که هر سه بازی آخر تيم ملی برای جام جهانی به ليگ توجه کرده است. او با فکر استقلال و بازيکنان همين ليگ تيم ملی را به جام جهانی برده است. اين نگاه من به فوتبال است که بايد به ليگ و مسوولانش احترام گذاشت. آقای کاظمی ساليان سال به فوتبال ما خدمت کرده‌اند و بايد حرمت ايشان و سازمان ليگ حفظ شود.

قلعه‌نويی در پايان و در رابطه با جلسه‌اش با هاشمی رفسنجانی گفت: من يک انسان ورزشی هستم و آدم سياسی نيستم. در هيچ محفل سياسی نبوده‌ام و به آقای هاشمی گفتم که ورزش وقتی وزارتخانه شد، آنقدر ورزش قدرت داشت که از چندين گزينه‌اش در شورای عالی ورزش يک نفر را وزير کند. به او گفتم به ورزش فراجناحی نگاه کند و البته از آقای عباسی هم برنامه بگيرد. نبايد اينگونه باشد که فلان شخص پستی نداشته باشد و بگويند برو وزير ورزش بشو و يا همه وزرا را معرفی کرده باشيم و فلان شخص چون رای نداشته، وزير ورزش شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016