شنبه 15 تیر 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

کی‌روش در برزيل به دنبال محل اقامت تيم ملی

کارلوس کی روش در فاصله کمتر از يکسال تا آغاز جام جهانی ۲۰۱۴ با سفر به برزيل از امکانات باشگاه آتلتيکو پاراننسه در ايالت کوريتيبا ديدن کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، کارلوس کی روش سرمربی تيم ملی ايران که صعودش به جام جهانی ۲۰۱۴ برزيل قطعی شده است در سفری به کشور برزيل از امکانات تمرينی اين کشور و باشگاه اتلتيکو پاراننسه ديدن کرد. کی روش در اين سفر همچنين ديداری را نيز با آنتونيو لوپس دوست قديمی خود داشت که در تيم آتلتيکو پاراننسه به عنوان مربی مشغول به کار است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش ايسنا و به نقل از پايگاه خبری پارانا ، همراه کی روش در اين ملاقات دومنيک هورچ مسئول سرويس فيفا به تيم‌های صعود کرده به جام جهانی و نماينده امور ويژه جام جهانی ۲۰۱۴ بودند.

کارلوس کی روش که هدايت تيم‌هايی چون اسپورتينگ- ناگويا- رئال مادريد – تيم ملی امارات- آفريقا جنوبی – پرتغال و ايران را در کارنامه خود دارد پس از بازديد از باشگاه آتلتيکو پاراننسه گفت : آنچه در اين باشگاه ديدم نظرم را جلب کرد. زيرا هدف من در اين ديدار بررسی شرايط تمرينی در اين باشگاه، امنيت و تغذيه مناسب بود.

کی روش و همراهانش در اين ديدار از تمامی امکانات آتلتيکو پاراننسه از جمله اتاق پزشکی- بخش روانشناسی- استخر – زمين تمرين – خوابگاه و بخش های ديگر ديدن کردند.

به گفته ماريا سلسو کانها يکی از مسوولان وزارت کشور برزيل تاکنون سران ۱۰ تيم ملی از امکانات ورزشی ايالت کوريتيبا ديدن کردند. اين کشور ها شامل فرانسه، روسيه، مکزيک، ژاپن، آمريکا و ايران هستند. اين به اين معناست که امکانات ما در اين ايالت کيفيت خوبی دارد و تيم های زيادی قصد دارند برای حضور در جام جهانی برزيل در اين ايالت اقامت کنند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016