چهارشنبه 9 مرداد 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

کرانچار: دنبال پيروزی برابر استقلال هستيم، می‌دانيم با جباری برخورد می‌شود

مهر ـ سرمربی تيم فوتبال سپاهان اصفهان با بيان اينکه سعی دارد با تکيه بر کار تيمی و توانايی و قدرت بالای بازيکنان خود به دنبال راهی برای پيروزی مقابل استقلال باشد، گفت: به نظر من سپاهان با توجه به جذب نفرات مطرح در خطوط مختلف، نسبت به گذشته قوی‌تر شده است.

به گزارش خبرگار مهر، زلاتکو کرانچار در نشست خبری پيش از ديدار تيم سپاهان برابر استقلال در هفته دوم ليگ برتر که ساعت ۱۳ امروز چهارشنبه برگزار شد، ضمن بيان مطلب فوق گفت: حضور پرتعداد رسانه‌های در اين نشست بيانگر علاقه زياد برای مسابقه حساس فردا وجود دارد. به نظرم برای جمعيت هواداران دو تيم و جامعه فوتبال زيباتر از اين نيست که در هفته دوم ليگ، دو تيم بزرگ و قدرتمند رودروی هم قرار بگيرند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی اضافه کرد: دو مسابقه آخر ما با استقلال در ورزشگاه آزادی، چند ماه پيش بود. جام حذفی لحظاتی دراماتيک را شاهد بوديم و اميدواريم فردا هم يک بازی زيبا را از سوی دو تيم شاهد باشيم. امروز هم استقلال و هم سپاهان از نظر نفرات، بازيکنان خوبی را در اختيار دارند و هر دو تيم از نظر تاکتيکی هم در سط بالايی قرار دارند.

سرمربی تيم فوتبال سپاهان با بيان اينکه اين مسائل تضمين خوبی است برای تماشای يک مسابقه جالب توجه، هرچند در ابتدای فصل همه تيم‌ها دنبال رسيدن به فرم مطلوب خود هستند، افزود: به نظر من سپاهان نسبت به گذشته قوی‌تر شده است، رحمان احمدی را دوباره به سپاهان برگردانديدم و جباری، حمودی، افشين و يعقرب کريمی را به خدمت گرفتيم، نفراتی که با حضور خود می‌توانند بر نحوه کيفی يک بازی بی‌افزايند.

وی در ادامه تاکيد کرد: اگر بخواهيم خودمان را کاملا متمرکز ۷۵ دقيقه نخست بازی سپاهان با فولاد کنيم، می‌توانيم چنين عملکردی را هم در بازی با استقلال از خود ارائه کرده و به نتيجه مطلوب و مدنظرمان دست يابيم.

کرانچار با اشاره به اينکه انتظار ورزشگاهی سرشار از تماشاگر را دارد زيرا پنجشنبه شب بازی بسيار حساس و زيبايی برگزار می‌شود، در خصوص بازيکنان مصدوم اين تيم افزود: به غير سوکای که دچار پارگی رباط صليبی و مصدوميت شديد شد، بازيکن مصدومی ديگری نداريم و همه نفرات را برای اين بازی در اختيار داريم، حتی احسان حاج‌صفی که در فصل گذشته به خاطر مصدوميت در اين بازی حضور نداشت.

وی در مورد وضعيت محرم نويدکيا هم اظهار داشت: به خاطر اين نام محرم را در ليست مصدومان تيم اعلام نکردم زيرا همه می‌دانيم اين بازيکن چندين مرتبه زانوی پای چپ خود را عمل کرده است. او با توجه به همه دشواری‌ها، فصل پيش برای سپاهان بازی کرد و بار بزرگی را بر دوش کشيد. امروز هم برايش تمرينات سبکی را در نظر گرفته‌ايم تا زودتر به روزهای اوجش باز گردد. سعی می‌کنيم آرام آرام او را به شرايط مطلوب برسانيم، به همين دليل او را در فهرست نفرات مصدوم قرار ندادم.

سرمربی تيم فوتبال سپاهان صحبت‌هايش را اينگونه ادامه داد: به هر حال هر تيمی به دنبال جذب نفرات خاص خودش است، در کنار زمين حمودی را جذب کرديم و در کنار اين بازيکن، عقيلی و خليل‌زاده را جذب کرديم تا مرکز زمين دفاعی خود را به خوبی تقويت کنيم. محرم نويدکيا هم که فصل با مصدوميت‌های زيادی مواجه بود، به همين دليل جباری را ملحق کرديم زيرا او جانشين بسيار خوبی برای محرم است. همچنين کريمی و افشين دو بازيکن ملی‌پوش جوان را به خدمت گرفتيم.

وی با بيان اينکه بازگشت رحمان احمدی باعث شد خيالش از نظر دروازه‌ نيز راحت شهد و اين بخش تيم هم به خوبی تقويت شود، اگرچه سال گذشته از نحوه دروازه‌بانی شهاب گردان رضايت داشته است، يادآور شد: اعتقاد بالايی دارم سپاهان می‌تواند نقشی اساسی در ليگ و جام حذفی ايران ايفا کند و بار ديگر تکرار می‌کنم در کنار استقلال، پرسپوليس، سپاهان اين تيم فولاد است که می‌تواند برای قهرمانی تلاش کند. البته تراکتور هم می‌توان به اين تيم‌ها نزديک شود، گرچه اعتقاد دارم تراکتورسازی ضعيف‌تر شده است.

کرانچار در ادامه در خصوص احتمال برخورد تماشاگران استقلال با جباری هم خاطرنشان کرد: من هم انتظار دارم که برخوردی از سوی هواداران استقلال با جباری صورت گيرد زيرا همه می‌دانيم او بازيکن محبوب استقلال بوده است. ولی طبق آنچه من متوجه شدم، جباری بازيکن حرفه‌ای و بزرگ است و معتقدم تحت اين فشارها قرار نخواهد گرفت، هرچند همگی آگاه هستيم که کار برای او آسان نخواهد بود.

وی همچنين گفت: البته ما سعی می‌‎کنيم با تکيه بر کار تيمی و توانايی و قدرت بالای بازيکنان خود به دنبال راهی برای پيروزی باشيم. هر چند حقيقت ما فصل پيش در خانه به استقلال باختيم و دو بار در آزادی با اين تيم مساوی کرديم اما در حال حاضر ما چند هفته زودتر تمرينات‌مان را آغاز کرديم، موضوعی که باعث می‌شود نسبت به استقلال اولويت بيشتری برای ارائه بازی بهتر و تاکتيکی‌تر داشته باشيم.

ديدار تيم‌های فوتبال استقلال تهران و سپاهان اصفهان در هفته دوم رقابتهای فوتبال ليگ برتر باشگاه‌های کشور ساعت ۲۲:۱۵ دقيقه پنجشنبه با قضاوت عليرضا فغانی در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می‌شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016