سه شنبه 8 مرداد 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

اعتراض اعضای هيات‌مديره پرسپوليس به اقدام باشگاه سپاهان

اعضای هيات مديره جديد باشگاه پرسپوليس شب گذشته در محل تمرين سرخپوشان حضور يافتند.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، در تمرين بعدازظهر دوشنبه پرسپوليس، محمدصادق اکبری، رئيس هيات مديره، محمد رويانيان عضو هيات مديره و مديرعامل باشگاه، محمد نامی و محمد جمشيدی اعضای هيات مديره به اتفاق يکديگر در ورزشگاه درفشی‌فر حاضر شدند و تمرين‌های بازيکنان را از نزديک نظاره کردند. با اين حال از علی پروين خبری نبود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



مديرعامل باشگاه پرسپوليس در ارتباط با حضور اعضای هيات مديره در تمرين سرخپوشان به سايت باشگاه پرسپوليس گفت: اعضای هيات مديره آمدند تا در وهله اول از زحمات بازيکنان و کادرفنی و پيروزی در اولين بازی ليگ برابر تراکتورسازی تقدير و تشکر کنند. آنها با تاکيد بر ادامه همين روند از اعضای تيم خواستند با تمام توان در بازی با ذوب‌آهن و ديگر ديدارهای پيش‌رو به ميدان بروند و با انجام بازی‌های جوانمردانه و مقتدارانه با کسب نتايج مطلوب خوشحالی هواداران را باعث شوند. اعضای هيات مديره همچنين به کادرفنی و بازيکنان اعلام کردند که با تمام قوا از آنها حمايت خواهند کرد.

رويانيان پرسپوليس افزود: هيات مديره در جريان اين حضور با ابراز تاسف شديد از اقدام باشگاه سپاهان عليه قاسم دهنوی و اطلاعيه‌ای که صادر شد و بازتاب خبری که به وجود آمد، ناراضايتی بسيار شديد خود از رواج چنين رويه‌هايی را در فوتبال اعلام کرد و از باشگاه خواست با تمام قدرت پيگير اين مساله شود.

وی خاطر نشان کرد: باشگاه سپاهان در حالی نسبت به باشگاه پرسپوليس چنين اقدامی کرده است که دو بازيکن آنها نيز شرايط مشابه داشتند و حتی يک بازيکن‌شان با سه باشگاه قرارداد بست. پيش از اين هم شاهد بوديم که کميته انضباطی فدراسيون فوتبال نسبت به بازيکن پرسپوليس اقدام به صدور حکم جريمه کرد اما در مقابل دو بازيکن سپاهان که شرايط مشابهی داشتند، هيچ اقدامی صورت نداد. حالا هم سپاهان مسائل فوتبالی را به جاهای ديگر کشيده است و بسيار متاسف هستيم که چنان الفاظ نامناسبی را نسبت به بازيکن پرسپوليس روا داشته‌.

از سوی اعضای هيات مديره باشگاه پرسپوليس هدايايی به اعضای تيم اهدا شد. نامی، وزير ارتباطات دولت دهم به بازيکنان پرسپوليس سيم‌کارت رايتل و حواله خريد ماشين لباسشويی هديه داد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016