دوشنبه 21 مرداد 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بازتاب قهرمانی تيم ملی بسکتبال ايران در رسانه‌های جهانی

مهر ـ کسب سومين قهرمانی ايران در رقابتهای جام ملت‎های آسيا بر روی رسانه‌های جهان بازتاب داشت.
به گزارش خبرگزاری مهر، تيم ملی بسکتبال ايران روز يکشنبه موفق شد با نتيجه ۸۵ بر ۷۱ مقابل فيليپين ميزبان به برتری برسد و برای سومين بار به عنوان قهرمانی جام ملت‌های آسيا دست پيدا کند. اين تيم قبل از اين نيز مجوز حضور در جام جهانی را کسب کرده بود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


سايت الجزيره در گزارشی که در خصوص اين ديدار بر روی خروجی خود قرار داد به درخشش حامد حدادی اشاره کرد که با کسب ۲۹ امتياز نقش پررنگی در پيروزی ايران داشت. طبق گزارش اين سايت، فيليپين بازی را شجاعانه آغاز کرد و اين در حالی است که سنتر خود "مارکوس دوثيت" را به خدمت نداشت.

وال استريت ژورنال نيز نوشت: ايران در چهار دوره اخير برای سومين بار قهرمان آسيا شده است. فيليپين می‌توانست ششمين قهرمانی خود را جشن بگيرد اما به مدال نقره رسيد.

در بخش ديگری از مطلب آمده است: پيش از اين قرار بود لبنان ميزبان برگزاری اين مسابقات شود اما به دليل مشکلات داخلی، ميزبانی اين رقابتها به فيليپين سپرده شود. فيليپين آخرين بار در سال ۱۹۷۳ ميزبانی اين بازی‌ها را بر عهده داست.

"جيمی آلاپاگ"، کاپيتان فيليپين، در خصوص اين بازی اظهار داشت: ما سه ماه دشوار را پشت سر گذاشتيم. در ۱۰ روز گذشته يک گام بزرگ برای بسکتبال فيليپين برداشتيم و اکنون دوباره به صحنه رقابتهای جهانی بازگشته‌ايم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016