یکشنبه 27 مرداد 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

دو كشتي گير تيم ايران به ديدار نهايي راه يافتند

ه گزارش ايرنا از فدراسيون كشتي، امروز (يكشنبه) در رقابت هاي وزن ۵۵ كيلوگرم، يونس سرمستي پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم توماس اوگونوفسكي از لهستان را با نتيجه ۹ بر صفر شكست داد و در دور دوم، روسلان شورخايف از جمهوري آذربايجان را با حساب ۱۳ بر ۵ مغلوب كرد و به مرحله نيمه نهايي رسيد.

وي در اين مرحله، آرتاك هوانسيان از ارمنستان را با نتيجه ۹ بر صفر شكست داد و به ديدار فينال راه يافت. حريف وي در ديدار نهايي براي كسب مدال طلا، اسماعيل موسكايف از روسيه است.

در وزن ۱۲۰ كيلوگرم نيز عبدالله قمي پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم وون جي كيم از كره جنوبي را با حساب ۷ بر صفر مغلوب كرد.

وي در دور سوم، هاملت آبراهاميان از ارمنستان را با نتيجه ۷ بر صفر برد و به مرحله نيمه نهايي رسيد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


قمي در مرحله نيمه نهايي نيز علي ماگومد دبيراف از جمهوري آذربايجان را با حساب ۴ بر يك شكست داد و به ديدار فينال راه يافت.

در وزن ۶۶ كيلوگرم نيز پيمان ياراحمدي در دور نخست با نتيجه ۸ بر صفر از سد كنستانينيوس گوتسيس از يونان گذشت.

وي در دور دوم نيز آزاماتابي پشناتلوف از روسيه را با نتيجه ۵ بر صفر شكست داد و در دور بعد جيسون سيرتيتس از آمريكا را با حساب ۸ بر ۲ مغلوب كرد و به مرحله نيمه‌ نهايي رسيد.

وي در اين مرحله مقابل ديويد بوزياشويلي از گرجستان با نتيجه ۶ بر ۳ شكست خورد و به ديدار رده ‌بندي راه يافت.

در وزن ۸۴ كيلوگرم نيز عليرضا كريمي پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم گرگلي گويريتس از مجارستان را ۸ بر صفر شكست داد.

او در دور سوم، لوان گوگريچياني از گرجستان را با نتيجه ۹ بر ۲ شكست داد اما در مرحله نيمه نهايي با توجه به حضور نماينده رژيم صهيونيستي، جوانمردانه حاضر به مسابقه نشد و شانس مدال را از دست داد.

تيم كشتي آزاد جوانان ايران، روز شنبه در نخستين روز اين مسابقه ها توسط «مصطفي قياسي» در وزن ۷۴ كيلوگرم صاحب مدال برنز شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016