دوشنبه 28 مرداد 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

چگونه فيلا نايب قهرمانی جوانان جهان را از ايران گرفت

ايسنا ـ در حالی که يک روز از مسابقات کشتی آزاد جوانان جهان می‌گذرد تيم ملی ايران بر روی سايت فيلا همچنان نايب قهرمان است، اما در مراسم شب گذشته سرمربی تيم ملی جوانان ايران بر روی سکوی سوم ايستاد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، رقابت‌های کشتی آزاد جوانان جهان در صوفيه بلغارستان با قهرمانی روسيه به پايان رسيد. در رده بندی سايت فدراسيون جهانی کشتی تيم ايران با ۵۲ امتياز بالاتر از آذربايجان ۴۹ امتيازی، به عنوان نايب قهرمان معرفی شده است، اما شب گذشته پس از اين که کريمی ، ملی‌پوش ۸۴ کيلوگرم ايران حاضر به رويارويی با نماينده رژيم اشغالگر قدس نشد، مسئولان فيلا در همان پای سکو شش امتياز اين کشتی‌گير را حذف کردند و تيم آذربايجان را به عنوان نايب قهرمان معرفی کردند تا محمد طلايی، سرمربی تيم ملی کشتی جوانان ايران جام سومی را دريافت کند. اين در حالی است که گفته می‌شود مسئولان فيلا حتی به کادر فنی کشتی ايران اعلام کردند که قصد حذف کردن آنها از رقابت‌ها را دارند که البته اين تهديد عملی نشد.

سايت فيلا که ايران را نايب قهرمان معرفی کرده است

به گزارش ايسنا، تيم ملی کشتی آزاد جوانان ايران در مسابقات جهانی ۲۰۱۳ با مدال طلای يونس سرمستی در وزن ۵۵ کيلوگرم، دو برنز پيمان يار احمدی (۶۶ کيلوگرم) و مصطفی قياسی (۷۴ کيلوگرم) و مدال نقره عبدالله قمی در ۱۲۰ کيلوگرم بر سکوی سوم جهان ايستاد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016