سه شنبه 29 مرداد 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


خواندنی ها و دیدنی ها
بخوانید!
پرخواننده ترین ها

کشف جسد فوتباليست سابق تيم‌ ملی

روزنامه بهار ـ جسد هافبک سابق تيم‌ملی در چاهی در محدوده کهريزک کشف شد. در پانزدهم مردادماه امسال خانواده «اميد دربندی»، بازيکن سابق جوانان تيم سايپا با حضور در کلانتری فقدانی فرزندشان را اعلام کردند.

تحقيقات برای يافتن سرنخی از حضور اين فرد آغاز شد تا اين‌که پس از ساعاتی در تماس تلفنی با خانواده اين فرد مشخص شد که افرادی برای آزادی «اميد» طلب صد‌ميليون تومان پول نقد کردند که با تماس اين افراد، تحقيقات وارد مرحله جديدی شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


تحقيقات برای يافتن سرنخی از محل نگهداری اين فرد آغاز شد تا اين‌که در نوزدهم مردادماه جسد «اميد» در چاهی در محدوده کهريزک کشف شد. در حال حاضر پرونده با توجه به کشف جسد و وقوع جنايت به منظور شناسايی متهم يا متهمان به قتل در اداره دهم شعبه‌ويژه قتل در حال رسيدگی است و جسد برای تعيين علت‌تامه فوت به پزشکی‌قانونی منتقل شده است.

رضا دربندی، پدر بازيکن سابق تيم‌های سايپا و نيروی زمينی می‌گويد از رسانه‌ها می‌خواهد که حادثه‌ رخ داده برای فرزندش را رسانه‌ای کنند تا هرچه سريع‌تر قاتلان فرزندش شناسايی شوند.

پدر اميد دربندی بازيکن سابق سايپا و نيروی زمينی درباره‌ قتل پسرش گفت: يک هفته پيش پسرم ساعت ۱۰ به فروشگاه رفت تا خواهرش را به منزل بياورد. در بين راه سه نفر او را می‌دزدند و بعد از يک ساعت با ما تماس گرفتند و گفتند که صد‌ميليون تومان به آن‌ها بدهيم چون پسرم دست آن‌هاست و فردا به شما شماره حسابی بدهيم تا فرزندم را آزاد کنند.

وی گفت: صبح فردای آن روز به من زنگ زدند و گفتند ۱۰‌ميليون تومان پول بريزم تا فرزندم آزاد شود. ۱۰‌ميليون تومان را با هر سختی بود جور کردم و به حسابشان ريختم اما پسرم را آزاد نکردند.

به من گفتند فردا ۱۰۰‌ميليون تومان بده تا او را آزاد کنيم. به آن‌ها گفتم پس بگذاريد حداقل با پسرم صحبت کنم. به يکباره صدای پسرم را شنيدم که داد زد پول را ندهيد.

دربندی در ادامه افزود: به آن‌ها گفتم يک نشانی به من بدهيد اما آن‌ها اين کار را نکردند و به روزهای بعد کشيده شد. به‌هرحال چندين‌بار اين تماس‌ها تکرار شد و من هربار می‌گفتم نشانی بدهيد که او زنده است، آن‌ها می‌گفتند فردا صدايش را می‌شنوی يا مثلا پس‌فردا می‌گذاريم با او صحبت کنی.

وی اضافه کرد: حتی يک‌بار به آن‌ها گفتم اگر راست می‌گوييد و پسرم زنده است از او بپرسيد کت و شلوار عيدش چه رنگی بود. آن‌ها به من گفتند اگر پول را به حسابشان نريزم سر و پای پسرم را می‌برند.

به‌هرحال پليس، درنهايت جسد فرزندم را در يک چاه سمت امين‌آباد پيدا کرد و آن‌طور که پليس می‌گفت آن‌ها همان روز اول فرزندم را کشته بودند. رضا دربندی گفت: به‌هرحال پليس به دنبال پرونده‌ آن‌هاست و آن‌گونه که به من گفته‌اند آدم‌ربايان از «هرات» افغانستان با ما تماس می‌گرفتند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016