پنجشنبه 7 شهریور 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

صعود تيم واليبال جوانان ايران به يک چهارم نهايی مسابقات قهرمانی جهان

بی بی سی ـ تيم ملی ايران با پيروزی مقابل مصر به يک چهارم نهايی مسابقات قهرمانی جهان راه يافت

تيم ملی واليبال جوانان ايران در مرحله يک هشتم نهايی مسابقات جوانان جهان با پيروزی سه بر صفر مقابل مصر به مرحله يک چهارم نهايی اين رقابت‌ها راه پيدا کرده‌ است. تيم ايران در مرحله يک چهارم نهايی با برزيل روبرو خواهد شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


تيم ملی جوانان ايران که در مرحله گروهی اين رقابت‌ها تيم‌های آرژانتين، ژاپن، مکزيک و استونی را شکست داده بود، در ابتدای ست اول ۸ بر ۴ از نوجوانان مصر عقب بود.

در ادامه بازی بازيکنان مصر با حفط اختلاف امتياز خود با ايران، در وقت استراحت فنی دوم ۱۶ بر ۱۴ از بازيکنان نوجوان ايران پيش بودند.

اما تيم ملی ايران با بازی خوب جواد حسين آبادی و دريافت‌های خوب آرش تقوی و مصطفی باقری فاصله امتياز را کمتر کرد و درنهايت توانست ست اول را با نتيجه ۲۵ بر ۲۳ با پيروزی به پايان برد.

ايران در وقت دوم بازی را را بهتر از مصر آغاز کرد ولی بازيکنان جوان مصر هم با بازی هوشمندانه اختلاف امتيازشان را با ايران کم کردند، در وقت استراحت اول تيم ملی نوجوانان ايران ۸ بر ۷ از مصر پيش بود.

در ادامه ست دوم، سرويس‌های خوب بازيکنان ايران باعث شده بود که مصر در دريافت‌های اول دچار اشتباه شود. ايران در ست دوم هم با نتيجه ۲۵ بر ۲۰ به پيروزی رسيد.

در ست سوم بازيکنان ايران، با دفاع مناسب و سرويس‌های دقيق اجازه گرفتن امتياز را به بازيکنان مصر ندادند، و موفق شدند در ست سوم با نتيجه ۲۵ بر ۱۱ حريف خود را شکست دهند.

تيم ملی جوانان ايران در مرحله يک چهارم نهايی روز جمعه با برزيل روبرو خواهند شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016