دوشنبه 4 شهریور 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

واليبال جوانان جهان: ايران با شکست مکزيک به دور بعد راه يافت

ايسنا ـ تيم ملی واليبال جوانان ايران با کسب چهارمين برد متوالی مقابل مکزيک، به عنوان صدرنشين گروه B به دور دوم رقابت‌های جهانی ترکيه راه يافت.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، تيم ملی واليبال جوان ايران در پنجمين روز رقابت‌های جهانی ترکيه مقابل مکزيک به ميدان رفت.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


جوانان واليبال ايران در اين ديدار با ارائه يک نمايش برتر بر حريف خود چيره شده بودند. آبشارهای قدرتی ميلاد عبادی‌پور و دفاع بی‌نقص از سهند الله‌وردی و جواد حسين‌آبادی کاملا از ايران چهره يک تيم قهرمان را ساخته بود.

تيم ملی واليبال جوانان ايران در حالی به مصاف مکزيک رفت که فرهاد نفرزاده دو تغيير اساسی را در اين ديدار به کار گرفت. قاسم کارخانه و سهند الله‌ورديان بر خلاف بازی‌های گذشته مقابل مکزيک از ابتدا به زمين رفتند. در عوض آرش تقوی و محمد فلاح در اين ديدار استراحت کردند.

تيم ملی واليبال جوانان ايران در آخرين بازی از مرحله مقدماتی با ترکيب ميلاد عبادی‌پور، مصطفی باقری، قاسم کارخانه، جواد حسين‌آبادی، اميرعلی فتحعلی و سهند الله‌وردی و ابوالفضل قلی‌پور (ليبرو) به ميدان رفت.

در نهايت ملی‌پوشان جوان ايران مقابل تيم قدرتمند مکزيک با نتيجه ۳ بر صفر و امتيازهای ۲۵ – ۲۰ ، ۲۵ – ۲۱ و ۲۵ بر۱۷ به برتری رسيدند.

تيم ملی واليبال جوانان ايران با اين برد ۱۲ امتيازی شد و به عنوان صدرنشين گروه B به دور بعد صعود کرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016