جمعه 8 شهریور 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

کاسه صبر کی روش لبریز شده/ به تیم ملی تان توهین می کنید ؛ اما حق توهین به من ر ا ندارید

سرمربی تیم ملی اگرچه با لغو پی در پی اردوهای تابستانی تیم ملی کنار آمده اما حاضر نیست از خواستش برای در اختیار داشتن کامل تیمش در دو ماه منتهی به جام جهانی کنار بیاید . به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ؛ کارلوس کروشکاسه صبر مدام در این باره با مسئولان فدراسیون فوتبال جلسه می گذارد اما حاصل هیچ است. مهدی تاج که به نمایندگی از 4 تیم حاضر در بازی های آسیایی در مقابل او می نشیند ، هنوز نتوانسته در مکاتبه با مسئولان لیگ قهرمانان ، برنامه بازی های آسیایی را تغییر دهد. اتفاقی که اگر رخ دهد سبب می شود تا اقلا او تیم ملی را بیش از 45 روز قبل از جام جهانی در اختیار داشته باشد . از سوی دیگر هم نمی تواند این تضمین را به کادر فنی بدهدکه تیم ملی استارتش را از 20 فروردین 93 برای جام جهانی می زند.

این مشکلات با لغو پی در پی اردوهای تیم ملی به دلیل بی پولی فدراسیون هم تشدید شده اند. درحالی که گردش مالی لیگ فوتبال ایران برای بازیکنانی نه چندان چشگیر رقمی بیش از 1000 میلیارد تومان است فدراسیون حتی به اندازه یک باشگاه دولتی بودجه ندارد تا برنامه هایش را برای 75 میلیون نفر برنامه ریزی کند و این بی سامانی دیگر کی روش را به حد انفجار رسانده. او که از سویی برنامه هایش به بن بست رسیده و از سوی دیگر برای بی احترامی مسئولان فدراسیون در برخورد با خود شاکی است ، احتمالا هفته آینده بی آنکه اردوی تهران تیم ملی تشکیل شود به کشورش بر می گردد. کی روش و دستیارانش که بعد از بازی با کره جنوبی در تهران دیگر دستمزدی نگرفتند و از فدراسیون ایران طلب دارند ، از اینکه حتی مسئولان فدراسیون به جلسات هماهنگی با آنها نمی آیند ، گلایه دارند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


کی روش خیلی صریح از این بی احترامی ها می گوید. او در گفت و گو با خبرگزاری فارس ؛ می گوی:« من ناراحت نیستم ؛ متأسفم. اگر می‌خواهند به تیم ملی بی‌احترامی کنند، بکنند به من ربطی ندارد ولی شخصاً نمی‌گذارم به من بی‌احترامی کنند.دیگر هیچ‌وقت نمی‌گذارم به من بی‌احترامی شود. من نمی‌‌گذارم همینجوری هر روز به من بی احترامی شود.من یک مربی حرفه‌ای هستم و هیچکس حق ندارد بگوید من درونم چه احساسی دارم .»

در روزهایی که ورزش کشور بی سامانی دوره سرپرستی را طی می کندو از بی پولی رنج می برد ، در روزهایی که فدراسیون کسی را ندارد که مدام فریاد نداری سر دهد و هزینه های میلیاردی کند. در روزهایی که خیری پیدا نمی شود تا چند میلیون دلار به تیم ملی کشورش ببخشد ، تیم ملی می رود تا دوباره بحرانی شود. تیمی که مربی اش ایمان داشت با تلاش سخت می تواند به دور دوم بازی ها صعود کند ، احتمالا در جام جهانی بار دیگر به یک مربی وطنی سپرده می شود و دوباره سهم فوتبال ایران همان بلبشوی پیش از جام جهانی دو صعود قبلی اش به جام جهانی در دو دهه گذشته است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016