دوشنبه 11 شهریور 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

خلعتبری: مشکلی برای بازی در داربی ندارم

ايسنا ـ محمدرضا خلعتبری گفت: اگر امروز مجوز بازی‌ام (ITC) صادر شود مشکلی برای حضور در داربی نخواهم داشت.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، مهاجم جديد تيم فوتبال پرسپوليس پس از ثبت قراردادش در هيات فوتبال تهران در پاسخ به اين پرسش که آيا در ديدار با استقلال برای تيمش بازی می‌کند، اظهار کرد: فکر نمی‌کنم مشکلی برای بازی در داربی وجود داشته باشد. اگر امروز مجوز بازی برايم صادر شود مشکلی نخواهم داشت. مصدوميت کوچکی دارم اما حضورم در داربی بستگی به نظر دايی دارد.

وی در پاسخ به اين پرسش که چه پيراهنی را در پرسپوليس می‌پوشد، يادآور شد: در هر تيمی که بازی کردم دوست داشتم لباس شماره ۹ را بپوشم. اکنون اين لباس در اختيار بازيکن ديگری است، به همين دليل با شماره ۹۹ برای پرسپوليس بازی می‌کنم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


خلعتبری با ابراز خوشحالی از پيوستنش به پرسپوليس، اضافه کرد: از موقعی که در فوتبال امارات بازی می‌کردم گفتم که خليج هميشه برايم خليج‌فارس است. قرارداد من زمانی بسته شد که نام مجعول خليج عربی بر روی ليگ امارات گذاشته نشده بود. اگر از ابتدا نام ليگ امارات مجعول بود به هيچ وجه در فوتبال اين کشور بازی نمی‌کردم.

مهاجم جديد تيم فوتبال پرسپوليس در پاسخ به اين پرسش که چطور از پول هنگفت فوتبال امارات گذشتيد، يادآور شد: درست است که مبلغ قراردادم زياد بود اما مقابل نام ايران و خليج‌فارس هيچ چيز نبود. من از رويانيان تشکر می‌کنم، چون نقش زيادی در بازگشت من به پرسپوليس داشت. از هدايتی هم تشکر می‌کنم و می‌خواهم حضوری ايشان را ببينم چرا که پول انتقام را فراهم کرد.

وی گفت: از امروز تمريناتم را با پرسپوليس آغاز می‌کنم، صبح وزنه می‌زنم و از بعدازظهر با تيم تمرين خواهم کرد.

ملی‌پوش جديد پرسپوليس گفت: نمی‌توانم حرف‌هايم را در چند کلام بگويم چون بايد يک دفتر بنويسم. در اين يکی، دو ماه داستان‌ها و اتفاقات بسياری روی داد که شکر خدا منجر به عقد قرارداد با پرسپوليس شد. از سردار رويانيان ممنون و متشکرم که شبانه روز پيگير اين انتقال بودند. اميدوارم که بتوانم همچون دوران حضورم در سپاهان، برای پرسپوليس هم بهترين بازی‌هايم را به نمايش بگذارم تا انتظارات هواداران را برآورده کنم و نماينده خوبی برای دوستداران پرسپوليس که دوست داشتند من هم پيراهن اين تيم را به تن کنم، باشم.

خلعتبری در ادامه گفت: خوشحالم که به پرسپوليس پيوستم. برای من، کشورم عزيز است و به آن تعصب دارم و با آمدنم به پرسپوليس خيالم از بابت بسياری مسائل که ممکن بود که فوتبالم را تحت تاثير قرار دهد، راحت شد. بعدها در اين‌باره بيشتر صحبت خواهم کرد.

وی تصريح کرد: وظيفه خودم می‌دانم از مدير باشگاه عجمان نيز تشکر و تقدير کنم. آنها برای من بهترين هتل و امکانات را فراهم کردند و برای انتقالم به پرسپوليس نهايت همکاری را داشتند. هرگز اين مسائل را فراموش نمی‌کنم و اميدوارم بتوانم بهترين بازی‌ها را برای پرسپوليس انجام داده و نماينده شايسته‌ای برای هواداران باشم. از آقای هدايتی که برای پرداخت مبلغ رضايت‌نامه اقدام کردند، تشکر می‌کنم. همه می‌دانند که طی هفته‌های اخير اين انتقال شرايط خاصی پيدا می‌کرد. يک روز اميدوار بوديم و يک روز نااميد اما در نهايت تقدير اين بود که من پيراهن پرسپوليس را بر تن کنم و حالا می‌خواهم بهترين باز‌ی‌هايم را انجام بدهم.

خلعتبری درباره اينکه از ميلياردها تومان پول گذشته ولی برخی انتقادهايی را مطرح می‌کنند، گفت: نمی‌خواهم درباره اين مسائل صحبت کنم. به هر حال مردم آگاه هستند.

وی درباره اينکه دوست دارد چه شماره پيراهنی را در پرسپوليس بر تن کند، خاطرنشان کرد: همه می‌دانند که من شماره ۹ را دوست دارم ولی ظاهرا اين شماره را بازيکنان بر تن کرده‌اند. اگر اين امکان وجود نداشته باشد، شماره‌های ۳۳ يا ۹۹ را هم دوست دارم.

خلعتبری در پايان گفت: هميشه گفته‌ام فوتبالم را به نوعی مديون آقای دايی هستم. ايشان به من اعتماد کرده‌اند و در آن برهه حساس و در بازی‌های انتخابی جام جهانی مرا به تيم ملی دعوت کردند و همان بازی‌ها پشتوانه‌ای برای پيشرفت من در فوتبال ايران شد. حالا خوشحالم که شاگرد علی آقا خواهم بود. اعتماد مربی به بازيکن، هم از نظر فنی و هم از نظر روحی - روانی تاثير ويژه‌ای در موفقيت و کارآيی بازيکن دارد. خوشحالم که نسبت به اين موضوع در پرسپوليس شرايط خوبی خواهم داشت. با اين وجود بايد دو چندان تلاش کنم؛ چرا که می‌دانم مربی، باشگاه و هواداران انتظارات بسياری از من دارند. انشاءا... که بتوانم نزد آنها سربلند باشم و بهترين بازی‌ها را به نمايش بگذارم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016