یکشنبه 17 شهریور 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

هادی عقیلی: به كي‌روش چه ربطي دارد چقدر پول گرفته‌ام

روزنامه اعتماد: با هادي عقيلي تماس گرفتيم تا درباره شرايط سپاهان صحبت كنيم. اما مصاحبه كي‌روش عليه عقيلي آنقدر كاپيتان سپاهان را ناراحت كرده بود كه ناگهان هر چه در دلش بود بيرون ريخت و جواب‌هاي تكان‌دهنده‌يي به سرمربي تيم‌ملي داد؛ حرف‌هايي كه شنيدن آنها ما را هم ناراحت كرد چه برسد به مردمي كه از خيلي چيز‌ها بي‌خبرند، مردمي كه تشخيص درست مسائل برايشان كاري ندارد. مصاحبه تكان‌دهنده و بحث‌برانگيز را با هادي عقيلي بخوانيد.

كي‌روش در يك مصاحبه باز هم از تو انتقاد كرده است. نظرت درباره اين موضوع چيست؟

من يك بيانيه دادم و در آن گفتم كه مي‌خواهم فوتبال بازي كنم و از فوتبال بازي كردنم در ايران لذت ببرم و بي‌حاشيه كار خود را ادامه دهم. اما كادر فني تيم ملي به من گير مي‌دهد و حتي نسبت به پولي كه از باشگاه گرفته‌ام اعتراض كرده است. من پولم را از باشگاه گرفتم و براي آن زحمت مي‌كشم و به هيچ كس از جمله كي‌روش هيچ ربطي ندارد و جالب اينجاست كه فدراسيون هم سكوت كرده است.

مثل اينكه كي‌روش با تو مشكل شخصي دارد؟

بله، كاملا مشكل كي‌روش با من شخصي است و براي اينكه مي‌خواهد مرا تخريب كند دست به هر كار و رفتار بچه‌گانه و آماتوري مي‌زند.

شما با هم چه مشكلي داريد؟ آيا مي‌تواني بگويي تا مردم هم بدانند؟

دوست ندارم در مصاحبه بگويم. با احترام به شما و تمام رسانه‌هاي نوشتاري دوست دارم در يك برنامه زنده حاضر شوم و تمام اتفاقات را بگويم؛ اتفاقاتي كه شامل اشتباه من و رفتار متقابل اشتباه آنها با من بوده است. حالا كه آنها مرا اذيت مي‌كنند چرا بايد سكوت كنم؟ من به اندازه كافي توبيخ شده‌ام. تيم ملي را كه ?سال برايش زحمت كشيدم و ?? تا بازي ملي داشتم از من گرفتند. مردم ايران و مسوولان بدانند كه دل من به عنوان يك ايراني بيشتر از يك خارجي براي تيم ملي مي‌سوزد. من عراقي نيستم، ايراني هستم و افتخار مي‌كنم اما بالا‌تر از هر چيز يك شخصيت دارم و به خاطر‌‌ همان شخصيت و اتفاقاتي كه افتاد از تيم ملي دور شدم و الان هم بايد پاسخگو باشم كه هستم. من مي‌آيم، مسوولان فدراسيون و كادر فني هم بيايند و جواب بدهند و قضاوت را به عهده كار‌شناسان، مردم و مسوولان بگذاريم.

اما اگر دوست نداشتند اين اتفاق بيفتد اين را بدانند كه هادي عقيلي ديگر ساكت نمي‌نشيند و براي دفاع از شخصيتم حرف‌هايي را كه نبايد بزنم مي‌زنم تا ذهن مردم روشن شود.

من اجازه نمي‌دهم كادر فني تيم ملي با مصاحبه‌هاي خود مرا وارد حاشيه كند و به شخصيت من به دروغ توهين كند. مي‌دانم كه تريبون براي حرف زدن دست آنهاست و من در اين قضيه تنها هستم.

اما بدانند كه بزرگ‌ترين تريبون من ذهن روشن مردم ايران است كه مي‌توانند خوب را از بد و حق را از باطل دير يا زود شناسايي كنند.

البته من باز هم تاكيد مي‌كنم و متاسفم كه چرا فدراسيون در اين زمينه سكوت كرده! چرا تا حالا در هيچ برنامه‌يي اين موضوع را واشكافي نكرده‌اند؟!! چرا از من در يك برنامه دعوت نكردند و نگذاشتند تا صحبت‌هايم را به مردم بگويم!!

اين‌كه مي‌گويم برنامه تصويري، به‌خاطر اين است كه اين صحبت‌ها را نمي‌توان به صورت نوشتاري بيان كرد. چون ممكن است تغييراتي در آن صورت بگيرد و باعث سوءتفاهم بشود.

من مي‌خواهم حرف‌هايم را زنده بزنم و آنها هم حرف‌هايشان را بزنند و آن وقت خود مردم همه‌چيز را مي‌فهمند.

اصلا چرا عادل فردوسي‌پور هيچ‌وقت نخواست اين موضوع را بررسي كند؟!! چرا حكم من بعد از راي كميته استيناف توسط فدراسيون ابلاغ نشد و چراهايي ديگر كه ذهن من را آزار مي‌دهد. ولي با اين وجود ساكت نشسته‌ام و فقط به فكر فوتبال بازي كردنم بودم. اما حالا مي‌بينم كه از سكوت من آدم‌هايي مثل كي‌روش سوءاستفاده كرده‌اند و عليه من مصاحبه مي‌كنند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


در واقع تو تقاضاي يك مناظره تلويزيوني با مسوولان فدراسيون و كي‌روش را داري؟

بله. الان تيم ملي بازي ندارد پس حاشيه‌يي هم برايش به وجود نمي‌آيد. مي‌خواهم معلوم شود كه من مقصرم يا كي‌روش يا اشخاصي ديگر؟ مي‌خواهم اين براي مردم روشن شود. من جواب مي‌دهم آنها هم جواب بدهند. از من سوال كنند از آنها هم سوال كنند. اگر الان جواب كي‌روش را بدهم فقط دارم شلوغ مي‌كنم و نمي‌خواهم اين اتفاق بيفتد. مي‌خواهم در حضور هم رودررو حرف‌هايمان را بزنيم و آن وقت مردم مي‌فهمند كه چه كسي اشتباه كرده و مقصر چه كسي است.

‌هادي، قبول داري رفتنت از تيم ملي اشتباه بود؟

من نمي‌گويم اشتباه نكردم، من هم اشتباه كرده‌ام همانطور كه هر انساني اشتباه مي‌كند و من از اين قاعده مستثني نيستم. اما شما تحقيق كنيد كه چه اشتباهاتي در حق من شده كه تحت شرايطي خاص مجبور به گرفتن يك تصميم اشتباه شده‌ام. من مي‌خواهم اين اشتباهات بررسي شود.

با صحبت‌هايي كه كي‌روش كرده احتمال رفتنش هم وجود دارد. از اين موضوع خوشحالي؟

من هيچ‌وقت نگفتم كي‌روش مربي بدي است. الان هم مي‌گويم كه از او چيزهايي ياد گرفته‌ام. اما از لحاظ شخصيتي براي او متاسفم. من مي‌خواهم اين را بگويم كه الان تيم ملي بازي ندارد و صعود هم كرده است، پس مشكلي نيست. اما چرا باز هم اين آقا مي‌‌آيد و عليه من حرف مي‌زند؟ اين نشان مي‌دهد كه با من مشكل شخصي دارد و اين موضوع را مردم به راحتي مي‌فهمند. من در مقطعي سكوت كردم و حرف نزدم چون تيم ملي بازي داشت اما حالا ديگر سكوت نمي‌كنم و پيگير اين موضوع هستم.

پس بايد منتظر يك مناظره تلويزيوني جذاب و پرحاشيه باشيم؟

مشكل من با كي‌روش فني نيست كه اگر اين باشد بازي‌هاي من براي تيم ملي گوياي همه ‌چيز است. تلاش‌هايي كه بي‌منت است و خدا را شاهد مي‌گيرم كه براي وطنم و عشقم بوده و براي پيشرفت خودم اما قطعا حرف‌هايي كه من براي گفتن دارم مي‌تواند خيلي مسائل را روشن كند و دست خيلي‌ها رو مي‌شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016