پنجشنبه 28 شهریور 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سرمربی اف‌سی سئول: استقلال تيم خوبی است ولی ما فوق‌العاده‌ايم، بازی سختی مقابل نماينده ايران پيشِ‌رو داريم

خبرگزاری تسنيم: سرمربی تيم فوتبال اف‌سی سئول کره‌جنوبی گفت: استقلال ايران تيم خوبی است ولی ما نيز فوق‌العاده هستيم و بازيکنان‌ ما با استانداردهای جهانی بازی می‌کنند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنيم، چو يونگ سو پس از پيروزی يک بر صفر اف‌سی سئول مقابل الاهلی عربستان و راهيابی تيمش به مرحله نيمه‌نهايی ليگ قهرمانان آسيا در گفت‌وگو با سايت AFC (کنفدراسيون فوتبال آسيا) اظهار داشت: می‌خواهم از بازيکنانم بابت ارائه بازی زيبا، تشکر کنم. در ادامه راه تمام تلاشمان را می‌کنيم تا فصل جديدی در تاريخ باشگاه رقم بخورد، ما آماده اين چالش هستيم.

وی افزود: خوشحالم که تيمی قدرتمند در خاورميانه را شکست داديم. بازی برابر تيم خوبی مثل الاهلی کار بسيار سختی بود. البته خوشحالی من بيشتر از آن جهت است که مقابل تماشاگران خودی نمايش قابل قبولی ارائه داديم که جای هيچ حرف و حديثی باقی نگذاشت.

سرمربی اف‌سی سئول اضافه کرد: پرسينگ بازی ما خوب بود و بازيکنان دستوراتی را که داده بوديم، اجرا کردند و تا آخرين لحظه جنگيدند. البته در نيمه اول از موقعيت‌های‌مان استفاده نکرديم اما در مجموع فکر می‌کنم بازی خوبی انجام داديم و تا آخرين لحظه تمرکزمان را حفظ کرديم.

«سو» در خصوص بازی با استقلال ايران در مرحله نيمه‌نهايی ليگ قهرمانان آسيا گفت: می‌دانيم بازی سختی مقابل استقلال پيشِ‌رو داريم. استقلال تيم خوبی است ولی ما نيز فوق‌العاده هستيم، بازيکنانی که در اختيار داريم با معيارها و استانداردهای جهانی بازی می‌کنند و اگر بتوانيم روحيه تيمی را حفظ کنيم همه‌چيز عالی خواهد شد.

ديدار دو تيم استقلال و اف‌سی سئول کره جنوبی، به‌ترتيب در روزهای سوم و دهم مهر ماه سال جاری به‌ترتيب در سئول و تهران برگزار می‌شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016