چهارشنبه 27 شهریور 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

قلعه‌نويی: قهرمانی آسيا بزرگترين آرزوی ورزشی من است، با غيرت ايرانی پيروز شديم

ايسنا ـ سرمربی تيم استقلال می‌گويد قهرمانی در آسيا بزرگترين آرزوی ورزشی‌اش است.

به گزارش ايسنا به نقل از سايت باشگاه استقلال، نشست خبری بعد از مسابقه استقلال مقابل بوريرام با حضور امير قلعه‌نويی سرمربی تيم استقلال برگزار شد. در اين کنفرانس امير قلعه‌نويی ابتدا ضمن ستايش از تيم بوريرام تايلند گفت:« من به فوتبال تايلند بابت داشتن چنين تيمی تبريک می‌گويم. آنها همين که تا همين مرحله پيش آمدند به افتخار بزرگی دست پيدا کردند. فقط من اميدوارم مردم خوب تايلند و فدراسيون اين کشور به باشگاه بوريرام تذکر بدهند که رعايت مسائل جوانمردانه را انجام دهند.»



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


قلعه‌نويی در پاسخ به پرسش خبرنگار تايلندی درباره بهبود بازی استقلال در نيمه دوم تصريح کرد:«من داخل رختکن درباره مسائل فنی با شاگردانم صحبت نکردم فقط آنها را از لحاظ روحی و روانی آماده نيمه دوم کردم. به آنها گفتم که ما ايرانی هستيم و اگر با غيرت ايرانی به ميدان برويم در اين مسابقه پيروز می‌شويم.من در بين دو نيمه با تعويض مجيدی دست به يک تغيير تاکتيکی زدم و خوشبختانه با شناسايی فضاها توانستيم تيم برتر اين مسابقه باشيم.»

در ادامه اين کنفرانس خبرنگاران تايلندی درباره حاشيه‌های شب گذشته در هتل محل اقامت تيم استقلال پرسيدند و قلعه‌نويی در جواب گفت:«مسافر هميشه بايد در هتل آرامش داشته باشد، حدود ساعت ۱۱ ديشب عده زيادی زن و مرد کنار استخر هتل شروع به سروصدای خيلی زيادی کردند و وقتی اين حرکت با اعتراض مسئولان تيم ما مواجه شد اين جمعيت وارد طبقات هتل شدند و در کمال تعجب با وجود آنکه مديران هتل می‌دانستند که ما در طبقه سوم و چهارم مستقر هستيم اجازه دادند اين جمعيت به طبقات ما بيايند و به جشن و پايکوبی بپردازند. اين وضعيت تا حدود ۳ بامداد ادامه داشت و شاگردان من ديشب تا صبح نخوابيدند . ما به ناظر مسابقه شبانه اعتراض کرديم و ايشان با تهيه مستندات از جمله فيلمبرداری و عکس تاکيد کردند که حتما اين رفتار تيم ميزبان را گزارش خواهند کرد.»

اين نشست که با حضور خبرنگاران تايلندی برگزار می‌شد و اکثريت آنها از شکست متاثر بودند با اين سئوال به پايان رسيد که آيا سرمربی استقلال به قهرمانی در آسيا فکر می‌کند، قلعه‌نويی در اين‌باره گفت:« يکی از آرزوهای ورزشی من اين است که با استقلال در مقام مربيگری قهرمان آسيا بشوم. استقلال و هوادارانش پتانسيل اين کار را دارند و به لطف خدا و اهل بيت(ع) اميدواريم به اين مقام دست پيدا کنيم. اين يکی از آرزوهای بزرگ ورزشی زندگی من است.»


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016