یکشنبه 7 مهر 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


خواندنی ها و دیدنی ها
بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سرمربی بانوان والیبال: داشتن مربی خارجی بدون لیگی خوب فایده‌ای ندارد

میترا شعبانیان گفت: اگر مربی خارجی هم بیاوریم اما لیگ خوبی نداشته باشیم نتیجه نخواهیم گرفت.

میترا شعبانیان سرمربی تیم ملی والیبال بانوان در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) درباره سرمربی آینده تیم ملی والیبال بانوان ایران اظهار کرد: از آوردن مربی خارجی برای تیم ملی والیبال استقبال می‌کنم و اعتراضی هم ندارم اما فکر می‌کنم اگر مربی سطح بالای خارجی هم بیاوریم ولی لیگ برتر خوبی نداشته باشیم به نظرم فایده نخواهد داشت.

او درباره لیگ داخلی والیبال بانوان عنوان کرد: متاسفانه لیگ سطح بالایی نداریم. 6ماه سال بازیکنان بازی و تمرین می‌کنند اما 6 ماه بعد به حال خود رها می شوند. تیم‌ها قبل از آغاز مسابقات باید به فکر اسپانسر باشند درحال حاضر هم فکر می‌کنم فقط تیم گاز تمرینات خود را آغاز کرده باشد.

شعبانیان درباره مسابقات والیبال قهرمانی زنان آسیا تصریح کرد: مسابقات، سطح بالایی داشت و تیم ما هم خوب ظاهر شد و نسبت به دوره‌های قبل پیشرفت خوبی داشتیم. تمام کارشناسان اعتقاد داشتند که در برابر تیم‌های قدرتمند مثل کره ،ژاپن و چین بازی خوبی به نمایش گذاشتیم اما در بازی آخر برابر چین تایپه بازیکنان در حد خود ظاهر نشدند و بازیکنان عنوان می‌کردند که تجربه ما کم بود. از نظر من هم عملکرد آن‌ها نسبت به تمرینات خوب نبود و اعتماد به نفس کافی برای رقابت را نداشتند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


او درباره گفته‌های نایب رییس بانوان فدراسیون والیبال مبنی بر "کنار گذاشتن بازیکنان والیبال" گفت: خانم کعبی‌زاده حق دارند از دست بازیکنان عصبانی باشند اما موافق نیستم که کل تیم را باید کنار گذاشت، زیرا برای این نسل هزینه و وقت زیادی صرف شده است؛ موافق هستم یک یا دو بازیکن را می‌توان کنار گذاشت.

او ادامه داد: خوب است که چند بازیکن جوان به تیم اضافه شود و پشتوانه تیم ملی باشد.بازیکنان جوان ما تمرین و بازی در سطح بالا نداشته‌اند که بتوانند تمام تیم را با حضور آنها تشکیل داد.

شعبانیان در پایان گفت: برای همه آرزوی موفقیت دارم .این نسل تیم ملی والیبال بانوان 2 سال است که تمرین می‌کند و نیاز به زمان،تغییر و تجربه‌ی بازی با تیم های شرق آسیا دارد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016