یکشنبه 7 مهر 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


خواندنی ها و دیدنی ها
بخوانید!
پرخواننده ترین ها

علی مظاهری: فعلا می‌خواهم بوکسور باشم

کاپیتان تیم ملی بوکس که بحث بر سر حضورش به عنوان مربی – بازیکن در تیم ملی بزرگسالان مطرح است، گفت: فعلا می‌خواهم بوکسور باشم.

علی مظاهری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: در صحبتی که با احدی و مقصودی، سرمربی و مدیر تیم‌های ملی داشتم در مورد حضورم در کنار کادر فنی بحث شد و قرار شد فعلا در اردوها حضور پیدا کنم و کار کنم تا ببینم که در آینده چه می‌شود. خودم تمایل بیشتری دارم که بوکس را ادامه دهم تا کار مربیگری. می‌خواهم در اردوها حضور پیدا کنم و خودم را برای حضور در بازی‌های آسیایی 2014 اینچئون آماده کنم.

کاپیتان تیم ملی بوکس با اشاره به این که اگر مشکلی پیش نیاید از دهم مهر ماه به اردوها می‌آید، گفت: متاسفانه هنوز مشکلات دانشگاهم حل نشده و درگیر نامه نگاری هستم. اگر این مشکل حل شود از دهم مهر که دور جدید اردوی تیم ملی شروع می‌شود به تهران می‌آیم. خودم هم علاقمندم که در اردو باشم و چیزهای زیادی یاد بگیرم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


دارنده مدال طلای بازی‌های آسیایی 2006 دوحه در پاسخ به این سوال که فکر می‌کند در مربیگری موفق باشد یا در بازیگری؟ گفت: فعلا نمی‌توانم جواب این سوال را بدهم، چرا که هنوز از دوران ورزشکاری‌ام سال‌ها باقی مانده است. هنوز می‌توانم به بوکس ادامه دهم و هدفم طلای بازی‌های آسیایی 2014 اینچئون است. شاید در برخی از موارد گفته اند که مظاهری تمام شده است، ‌اما این طور نیست. اگر تمرینات خوبی داشته باشم و مشکلی پیش نیاید طلای بازی‌های اینچئون برای من است.

وی ادامه داد: فدراسیون باید برنامه‌ریزی خوبی که انجام می‌دهد را با تدارکات خوب به مرحله اجرا برساند و در مدت باقی مانده تا بازی‌های آسیایی ملی‌پوشان را آماده کند. برای حضور قوی در بازی‌های آسیایی با برگزاری اردوی داخلی نمی‌توان نتیجه‌ خوبی گرفت. باید برنامه‌ای مدون و تدارکاتی خوب داشت.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016