دوشنبه 8 مهر 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

احتمال پايان عمر فوتبالی فريدون زندی

روزنامه شرق ـ يکی از صحنه‌های دلخراش فوتبال در زمين چمن رقم خورد و اين‌بار مصدوميت يک بازيکن ايرانی بينندگان اين صحنه تلخ را ناراحت کرد.

فريدون زندی، هافبک سابق تيم ملی و کنونی باشگاه الاهلی قطر، در هفته سوم ليگ اين کشور برابر معيذر که با تساوی يک بر يک همراه بود، در دقيقه‌ ۸۷ دچار آسيب شد؛ مصدوميتی که می‌تواند به دوران فوتبالی او پايان دهد، اين آسيب‌ديدگی شبيه مصدوميت معروف «جبرييل سيسه» مهاجم فرانسه قبل از جام‌جهانی آلمان در بازی با چين بود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به نوشته «گل» عربی آسيب‌ديدگی‌ زندی از بدترين آسيب‌ديدگی‌ها در مستطيل سبز است. او در حالی که می‌خواست با پای راست ضربه‌ای را به سمت دروازه‌ حريف بزند با بازيکن حريف برخورد کرد و از ناحيه پای راست دچار شکستگی شد. اين صحنه ناراحت‌کننده چند دقيقه‌ای بازی را تعطيل کرد.

محمد عمر، پزشک الاهلی پس از پايان بازی گفت: ««زندی به‌زودی زير تيغ جراحان قرار می‌گيرد و تا ۹ماه خانه‌نشين خواهد بود. باشگاه الاهلی قطر تلاش می‌کند تا جانشينی برای زندی تا پايان فصل جابه‌جايی پيدا کند.»

ميلان ماچالا، سرمربی اين تيم قطری از آسيب‌ديدگی‌ زندی ابراز ناراحتی کرد. او گفت، تلاش می‌کند تا در ادامه فصل جابه‌جايی جايگزينی شايسته برای او انتخاب کند: «نتوانستيم عملکرد خوب خود در دو بازی اخير را ادامه دهيم. علاوه‌بر از دست دادن دو امتياز حساس، فريدون زندی، بازيکن مهم خود را هم از دست داديم.»

درحالی‌که پزشک الاهلی از دوری ۹ماهه زندی خبر داده ماچالا عنوان کرد شايد اين آسيب‌ديدگی موجب شود تا اين بازيکن ايرانی ديگر نتواند فوتبال بازی کند: «چه‌بسا اين آسيب‌ديدگی به دوران فوتبالی زندی پايان دهد. تلاش می‌کنيم تا جايگزين شايسته‌ای برای او پيدا کنيم. هنوز آغاز ليگ است و می‌توانيم نتايج بهتری را کسب کنيم.»


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016