شنبه 13 مهر 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


خواندنی ها و دیدنی ها
بخوانید!
پرخواننده ترین ها

چهار ملی‌پوش پینگ‌پنگ به پروتورهای آلمان و لهستان می‌روند

سرمربی تیم ملی پینگ‌پنگ از اعزام چهار ملی‌پوش به پورتورهای لهستان و آلمان خبر داد.

ابراهیم علیدخت در گفت‌وگو با خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، از اعزام چهار بازیکن پینگ‌پنگ به پورتور لهستان و آلمان خبر داد و گفت: در جلسه کمیته‌ فنی که روز چهارشنبه برگزار شد، مصوب شد که چهار بازیکن به پورتور لهستان و آلمان در اواسط آبان ماه اعزام شود که اسامی این نفرات در روزهای آینده اعلام خواهد شد.

وی درباره زمان برگزاری دسته برتر هم گفت: هنوز زمان برگزاری این مسابقات مشخص نشده است ، چون صحبت آقای زارع پور این است که ابتدا باید آیین‌نامه انتخابی تیم ملی تغییر پیدا کند و پس از آن مسابقات برگزار شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


علیدخت در پاسخ به این که پیش از این گفته بودید با به تعویق افتادن مسابقات دسته برتر زمان کافی برای آماده سازی تیم ملی تا مسابقات قهرمانی جهان کافی نیست و این موضوع موجب نگرانی شما بود، آیا این نگرانی از بین رفته است؟ گفت: نگرانی من همچنان وجود دارد و در جلسه کمیته‌ فنی هم گفتم که باید برنامه‌های ارائه شده اجرا شود. بالاخره در جلسه کمیته‌ فنی قول‌هایی را هم گرفتیم و با اعزام چهار تیم پینگ‌پنگ به پورتور هم موافقت شد. ما هم امیدواریم که بتوانیم شرایطی را فراهم آوریم تا با آمادگی کامل در مسابقات مهم حضور یابیم.

وی ادامه داد: ما نمی‌توانیم تیم‌هایی که از نظر رنکینگ بهتر از ما هستند را به راحتی پشت سر بگذاریم، چون این تیم‌ها سرمایه‌گذاری و برنامه‌ریزی‌ دارند و در اردوهای برون مرزی زیادی شرکت می‌کنند هر چقدر ما کمتر برای تیم ملی برنامه‌ریزی کنیم به همان اندازه هم نتیجه‌ می گیریم . امیدوارم با توجه به تغییراتی که در وزارت ورزش به وجود آمده و با رویکردی که در این حوزه وجود دارد بتوانیم نتیجه بهتری را کسب کنیم و اردوهای بیشتری برای تیم ملی داشته باشیم.

وی در پاسخ به این که زمان برگزاری اردو برای نوشاد عالمیان مشخص شده است هم گفت: ما درخواست اردو برای نوشاد به فدراسیون داده‌ایم تا او برای مسابقات جام جهانی آماده شود. حالا هم منتظر هستیم تا مکان برگزاری این اردو را فدراسیون مشخص کند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016