جمعه 19 مهر 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


خواندنی ها و دیدنی ها
بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مدیرعامل استقلال خوزستان: کسی جرات پیشنهاد تبانی به ما را ندارد

مدیرعامل استقلال خوزستان اعتقاد دارد که باید با فساد در فوتبال ایران به شدت برخورد شود.

علی پورکیانی در گفت‌وگو با خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در پاسخ به سوالی درباره مسائل اخیر داوری فوتبال ایران گفت: موضع باشگاه استقلال صنعتی خوزستان این است که هرچه سریع‌تر مسببان این مسائل شناسایی شوند و مورد پیگرد قانونی قرار بگیرند. البته ما امیدواریم در این روند، بی گناهان متهم نشوند و تنها مقصران مورد شناسایی قرار بگیرند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


او در پاسخ به این سوال که آیا برای این تیم هم این مسئله رخ داده یا خیر، بیان کرد: برای تیم ما هم شرایطی شبیه اتفاق افتاده است. البته مسایلی بوده که خود مسئولان گفتند سو مدیریت رخ داده است. صحبت من درباره لیگ دسته یک و بازی با فولاد یزد است که ما باختیم و متهم به سو مدیریت شدیم. ما به طور کلی اجازه نمی‌دهیم که برایمان این مسائل رخ دهد. من چیزی در حدود 10 سال در فولاد بودم و سه سال است در استقلال خوزستان حاضرم اما اینکه داوری بیاید و به ما پیشنهاد بدهد را ندیده‌ام.

مدیرعامل استقلال خوزستان در ادامه افزود: همانطور که گفتم باید با کسانی که تبانی می‌کنند و نتایج را از قبل تعیین می‌کنند، برخورد قاطع شود و آنها به اشد مجازات برسند. باید قداست‌ها در فوتبال حفظ شود و فراموش نکنیم که فوتبال ورزشی برای سلامت روح و جسم است. به شخصه اگر کسی جرات داشته باشد و به من پیشنهادی بدهد، به پنج دقیقه نمی‌رسد که با مسئولان سازمان لیگ تماس می‌گیریم و گزارش آن را می‌دهم.

پورکیانی در پایان ضمن ابراز خرسندی از وضعیت تیمش، تصریح کرد: با توجه به اینکه سال اول حضورمان در لیگ برتر را تجربه می‌کنیم، از تیم راضی هستم. مطمئنا در نیم فصل با تقویت تیم و کار بیشتر کادرفنی بهتر هم می‌شویم و با رتبه‌ای قابل قبول لیگ را به پایان می‌رسانیم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016