پنجشنبه 18 مهر 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

اميرحسين حاجی زاده پديده فوتبال ايران به پرسپوليس پيوست

اردبيل - با امضای تفاهنامه ای مابين محمد رويانيان مديرعامل باشگاه پرسپوليس و مربی و پدر امير حسين حاجی زاده پديده اردبيلی فوتبال ايران ، وی به مدت ۱۰ سال به پرسپوليس پيوست.

به گزارش خبرنگار ايرنا ، رويانيان عصرپنج شنبه در حاشيه امضای اين تفاهمنامه در محل هيئت فوتبال اردبيل به خبرنگاران گفت: باشگاه پرسپوليس برای امير حسين حقوق ماهيانه (حدود ۱۰ ميليون ريال ) پرداخت خواهد کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



وی بيان کرد: در صورتی که امير حسين وارد تيم های پايه پرسپوليس شود ميزان حقوق دريافتی وی افزايش خواهد يافت.

به گفته رويانيان، درصورتی که اين فوتباليست به تيم های خارجی ترانسفور شود بخش مهمی از درآمد مالی از اين محل در اختيار خانواده وی قرار خواهد گرفت.

مديرعامل باشگاه پرسپوليس پرسپوليس اضافه کرد : علاوه بر آموزش حاجی زاده توسط مربی فوتبالی اش وی تحت آموزش زبان خارجی نيز قرار خواهد گرفت.

رويانيان با تاکيد بر توجه باشگاه پرسپوليس به امور دينی و ارزشی گفت: برای پرورش دينی و اعتقادی امير حسين حاجی زاده اين باشگاه ترجيح می دهد که تا ۱۴ سالگی اين پديده فوتبال در داخل کشور به فعاليت خود ادامه دهد و پس از آن به فکر خارج از کشور بود.

به گزارش خبرنگار ايرنا، قرار بود عصر امروز قرارداد رسمی انتقال امير حسين حاجی زاده به امضا برسد که بدليل نامساعد بودن هوا و لغو سفر علی دايی به اردبيل تفاهم نامه ای بين دو طرف امضا شد.

رويانيان در اين باره گفت: قرارداد اين انتقال در اختيار علی دايی است و طی فردا و پس فردا با سفر دايی به اردبيل اين امر صورت خواهد گرفت.

امير حسين حاجی زاده که به ليونل مسی ايران معروف شده است اواخر شهريور ماه با پخش صحنه های کوتاهی از هنرنمايی فوتبالی اش در برنامه ۹۰ به يک چهره خبر ساز تبديل شد.

پس از پخش فيلم هايی از تمرينات و بازی های امير حسين اعلام شد که باشگاه های بزرگ خارجی و ايرانی از جمله رئال مادريد خواستار او می باشند.

در جلسه امروز نيز اعلام شد که در جريان سفر اخير علی دايی و رويانيان به روسيه گفت و گوهايی با مسوولان تيم روبين کازان روسيه در باره امير حسين حاجی زاده صورت گرفته بود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016