سه شنبه 23 مهر 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


خواندنی ها و دیدنی ها
بخوانید!
پرخواننده ترین ها

انتقاد بهترین مدافع مسابقات والیبال کشورهای اسلامی از مدیران ورزش لرستان

بهترین مدافع رقابتهای همبستگی کشورهای اسلامی، از بی‎توجهی مسئولان لرستانی به ورزشکاران این استان به شدت انتقاد دارد.

حسین حسن‎پور در گفت‎وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه لرستان، با اشاره به این‎که پس از قهرمانی در پیکارهای والیبال جام همبستگی کشورهای اسلامی و در فرودگاه خرم‎آباد کسی از مسئولان به استقبال ما نیامد، افزود: مثل ورزشکاران سایر استان‎ها انتظار پاداش نداریم اما انتظار داریم مسئولان با یک شاخه گل به استقبالم می‎آمدند. اگر این کار را انجام می‎دادند پول شاخه گل را هم خودم می‎دادم!

وی با بیان این‎که شاید «شاخه گل» انتظار زیادی باشد! خطاب به مسئولان ورزشی استان و رئیس هیئت والیبال لرستان، گفت: اگر بلد نیستید با ورزشکاران و کسانی که موفقیتی به دست می‎آورند رفتار کنید، به استان‎های دیگر بروید و از آنها یاد بگیرید.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


حسن‎پور با تأکید بر این‎که بسیاری از مسئولان ورزشی استان، ما را نمی‎شناسند خاطرنشان کرد: آقای محمدی‎اصل مدیرکل ورزش و جوانان لرستان تماس گرفت و تلفنی تبریک گفت. این کار خیلی خوبی است در مقابل مسئولان هیئت که حتی احوالی نمی‎پرسند و شاید انتظار دارند، ما جویای احوال آنها شویم.

این والیبالیست لرستانی با اشاره به این‎که هیچ‎کدام از کادر هیئت والیبال استان را نمی‎شناسم، ادامه داد: والیبال لرستان قابلیت‎های زیادی دارد که متأسفانه ندانم کاری مسئولان هیئت آن را به سمت نابودی کشانده است.

وی در ادامه با اشاره به قهرمانی ایران در جام همبستگی کشورهای اسلامی، اظهار کرد: با این‎که هوا خیلی شرجی بود و خیلی اذیت شدیم اما در این پیکارها 6 بازی برگزار کردیم که همه را بردیم. سخت‎ترین بازی ما با ترکیه در ماقبل فینال بود.

حسن‎پور با اشاره به استرس تیم ایران، خاطرنشان کرد: استرس ما را کشت و همه می‎گفتند باید قهرمان شوید که همین فشار زیادی به بازیکنان وارد کرد اما خوشبختانه توانستیم قهرمان شویم و از حیثیت والیبال ایران دفاع کنیم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016