سه شنبه 23 مهر 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


خواندنی ها و دیدنی ها
بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بیل به ال‌کلاسیکو می‌رسد

کادر پزشکی رئال مادرید تاکید کرد که بیل در ال کلاسیکو بازی خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، روزنامه‌ "مارکا" چند روز پیش در خبری جنجالی اعلام کرد گرت بیل خرید گران قیمت رئال مادرید از ناحیه ستون فقرات دچار مشکل شده است و به احتمال زیاد چهار ماهی را دور از میادین خواهد بود.

این خبر مارکا جنجال زیادی را در رسانه‌های اسپانیایی به دنبال داشت. کادر پزشکی رئال مادرید در واکنش به خبر مارکا اعلام کرد که بیل هیچ مشکلی ندارد و به ال کلاسیکو خواهد رسید.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


در نخستین ال کلاسیکو فصل جدید بارسلونا 26 اکتبر (چهارم آبان ) در نوکمپ از رئال مادرید پذیرایی خواهد کرد.

کارلوس دیس، رییس کادر پزشکی رئال مادرید ، گفت: بیل 100 درصد آماده بازی است. او بدون شک می‌تواند به بازی ال کلاسیکو برابر بارسلونا خواهد رسید. آسیب دیدگی‌ بیل آن چنان که در خبرها آمده است، جدی نیست و او می‌تواند به زودی به میادین باز گردد. خبرهایی که درباره غیبت طولانی مدت بیل آمده است، شایعه‌ای محض است. او از ناحیه ستون فقرات دچار مشکل جدی نیست و تنها کمی آسیب دیدگی‌ دارد که این هم برای یک بازیکن فوتبال طبیعی است.

گرت بیل در فصل جابجایی تابستانی پس از کش و قوس‌های زیاد با قراردادی نجومی به رئال مادرید پیوست، اما تا الان نتوانسته است انتظارات را در این تیم برآورده کند. او چند بازی را به خاطر آسیب دیدگی‌ از دست داده است و همین مساله باعث شده است تا از همین الان فشار را احساس کند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016