یکشنبه 19 آبان 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


خواندنی ها و دیدنی ها
بخوانید!
پرخواننده ترین ها

فاطمه رهبر: چرا سجادی با متحصنین مجلس ششم همراهی کرد؟

یک نماینده مخالف گزینه پیشنهادی رییس‌جمهور برای تصدی وزارت ورزش و امور جوانان با اشاره به سوابق سجادی و استعفای وی در جریان تحصن در مجلس ششم، گفت: احتمال دارد که شما امروز رای مجلس را به دست بیاورید اما آیا در صحن علنی مجلس بابت استعفای خود در جریان اتفاقات سال 82 عذرخواهی خواهید کرد؟

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، فاطمه رهبر در اظهارات خود خطاب به روحانی، گفت: شما شعار اعتدال را مطرح می‌کنید در حالیکه شاهد هستیم با گزینه‌های پیشنهادی خود به مجلس،نمایندگان را بر سر دو راهی می‌گذارید.

رهبر ادامه داد: اگر این افراد رای بیاورند نمایندگان باید پاسخگو باشند و اگر رای نیاورند فضای سیاسی جامعه خسته خواهد شد. آقای رییس‌جمهور می‌گوید جوانان در بطن انقلاب و جنگ ما حضور داشته‌اند و آنها را اداره کرده‌اند، من از آقای سجادی می‌پرسم که شما در زمان جنگ کجا بودید که یک روز سابقه جبهه ندارید.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی در ادامه خطاب به سجادی گفت: تخصص شما تربیت‌بدنی و آموزش و پرورش است اما در کارنامه خود چه سابقه درخشانی دارید که نگرانی ما را درباره جوانان برطرف کند.

این نماینده مخالف سجادی ادامه داد: نگرانی اصلی ما و موضوع اصلی و مهم این است که آقای سجادی در دوره مجلس ششم وقتی که تعدادی از نمایندگان در مجلس متحصن شدند و از مدیران وقت خواستند که دسته‌جمعی استعفا دهند آقای سجادی به عنوان مدیر در وزارت آموزش و پرورش استعفا داد. من می‌خواهم آقای سجادی توضیح دهد که چه نقشی در آن تحصن داشته است.

وی در بخش دیگری از نطق خود در مخالفت با سجادی به جلسه صبح امروز فراکسیون رهروان ولایت با گزینه پیشنهادی رییس‌جمهور برای تصدی پست وزارت ورزش و جوانان اشاره کرد و گفت: من صبح در جلسه فراکسیون رهروان از آقای سجادی پرسیدم که دلیل استعفای شما در سال 82 در جریان تحصن مجلس ششم چه بوده است، ایشان در پاسخ گفتند که همه استعفا کردند، من هم استعفا کردم، آیا این پاسخ است؟

رهبر ادامه داد: من می‌پرسم که شعار حفظ منافع ملی یعنی چه؟ چه تضمینی هست که آقای سجادی دوباره استعفا ندهند؟ آقای سجادی می‌گویند من حزبی نیستم، می‌خواهم بدانم که آیا تصمیم شما در سال 82 حزبی، سیاسی، جناحی و گروهی نبوده است؟ آقای رییس‌جمهور بگوید افراط و تفریط کجاست، در زمان فعلی است یا در تحصن مجلس ششم؟

نماینده مردم تهران در مجلس در ادامه خطاب به سجادی تصریح کرد: آقای سجادی ما نگران دیدگاه‌های سیاسی، ولایتمداری و بصیرت شما هستیم. آن زمان شما قانون را زیر پا گذاشته‌اید حالا می‌خواهید مجری این قانون باشید؟

وی در پایان خطاب به سجادی گفت: آقای سجادی ممکن است شما امروز رای بیاورید اما روشن بگویید به عنوان معاون تربیت‌بدنی وزارت آموزش و پرورش در سال 82 چرا با متحصن‌ها در مجلس ششم همراهی کرده‌اید؟ آیا اینجا در صحن علنی مجلس عذرخواهی می‌کنید یا نه؟


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016