دوشنبه 20 آبان 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بلاتر: جام‌جهانی فقط در قطر برگزار می‌شود

مهر ـ رئيس فدراسيون جهانی فوتبال تاکيد کرد که جام جهانی ۲۰۲۲ فقط در کشور قطر برگزار می‌شود و به اين ترتيب درخواست کشورهای ديگر از جمله ايران برای برگزاری مشترک اين مسابقات مورد قبول قرار نمی‌گيرد. اين اظهار نظر در حالی از سوی رئيس جهانی فوتبال صورت گرفت که قبل از اين مسئولان ايران اعلام آمادگی کرده بودند که برخی بازيهای جام جهانی به ميزبانی ايران برگزار شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرگزاری مهر، سپ بلاتر که پس از ايران راهی امارات و قطر شد، در يک نشست خبری درباره حضورش در کشور قطر و اقدامات اين کشور برای برگزاری مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ صحبت کرد. در بخشی از اين نشست خبری، يکی از خبرنگاران بحث درخواست کشورهای همسايه از جمله ايران را برای برگزاری مشترک جام جهانی مطرح کرد.

بلاتر در اين خصوص گفت: برگزاری مشترک جام جهانی ۲۰۰۲ ژاپن و کره جنوبی به خاطر مشکلاتی بود که در اين کشورها وجود داشت. با اين حال وقتی فيفا تصميم گرفت ميزبانی جام جهانی ۲۰۲۲ را به قطر بدهد، از اينکه اين کشور بتواند اين جام جهانی را به تنهايی برگزار کند، مطمئن شده بود. به همين دليل تصميم ما همان است که در دسامبر ۲۰۱۰ گرفته شد يعنی ميزبانی مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ در کشور قطر. پيشرفت و آمادگی قطر برای برگزاری اين مسابقات قابل لمس و راضی کننده است.

پيش از اين فدراسيون فوتبال ايران درخواست کرده بود تا تعدادی از مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ در ايران برگزار شود.

بلاتر همچنين درباره گزارش روزنامه گاردين انگليس مبنی بر نارضايتی کارگران سازنده ورزشگاه‌های قطر گفت: من از روزنامه نگاران گاردين می‌خواهم به قطر بيايند و سری به وزارت کشور و وزارت کار بزنند و پس از آنکه بسياری از حقايق را ديدند نسبت به نوشتن گزارش در روزنامه خود اقدام کنند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016