چهارشنبه 29 آبان 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


خواندنی ها و دیدنی ها
در همين زمينه
4 مهر» تيم ملی فوتبال ساحلی با وجود شايستگی از صعود بازماند
بخوانید!
پرخواننده ترین ها

فوتبال ساحلی بين قاره‌ای- امارات؛ ايران برابر برزيل پيروز شد، خلق دومين شگفتی توسط ساحلی بازان

مهر ـ تيم ملی فوتبال ساحلی ايران در دومين بازی خود در مسابقات بين قاره‌ای امارات برابر برزيل به برتری رسيد تا بعد از پيروزی مقابل روسيه دومين شگفتی اين مسابقات را خلق کند.

به گزارش خبرنگار مهر، تيم ملی فوتبال ساحلی ايران دومين بازی خود را در رقابتهای بين قاره‌ای مقابل برزيل برگزار کرد. در اين بازی که از ساعت ۱۷:۳۰ امروز چهارشنبه در شهر دوبی امارات برگزار شد تيم ايران برابر تيم نامدار برزيل در مجموع با نتيجه ۷ بر ۵ به پيروزی رسيد. دو تيم در وقت های معمول و سه دقيقه اضافی تن به تساوی ۴ - ۴ دست يافتند و بازی به ضربات پنالتی کشيده شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وقت اول اين بازی با تساوی دو بر دو خاتمه يافت. ابتدا برزيل با گل سيسينو از تيم ايران پيش افتاد اما بلافاصله پيمان حسينی دروازه بان ايران با شوتی از راه دور و ديدنی دروازه حريف را باز کرد و اجازه نداد شادی طلايی‌پوشان برزيل دوام داشته باشد. اين دو گل البته پايان کار دو تيم در وقت اول نبود.

برزيل بار ديگر دروازه تيم ايران را گشود و دو بر يک از قهرمان آسيا پيش افتاد ولی ضربه قيچی برگردان زيبای بلوک باشی برای دومين بار کار را به تساوی کشاند تا در پايان وقت نخست نتيجه تساوی برای ايران و برزيل رقم بخورد.

در وقت دوم هر دو تيم بازی زيبايی را به نمايش گذاشتند و حملات مداومی را روی دروازه يکديگر ايجاد کردند ولی اين تيم کشورمان بود که به گل رسيد. اين بار هم بلوک باشی بود که دروازه برزيل را گشود تا تيم کشورمان ۳ بر ۲ از اين تيم بزرگ جهان پيش بيافتد. برزيل در ادامه کار فشار زيادی را وارد کرد با اين حال تيم ايران هم در ضد حملات دارای موقعيت‌هايی شد که هيچ کدام نتيجه بخش نبود و اين وقت با حساب ۲ - ۳ به نفع تيم ايران خاتمه يافت.

برزيل در شروع وقت سوم به گل تساوی دست يافت. خطای پنالتی که بازيکن تيم ايران مرتکب شد اين فرصت را به سيسينيو داد تا گل سوم برزيل را به ثمر برساند. در ادامه برزيل سعی کرد تيم ايران را تحت فشار قرار دهد ولی بار ديگر تيم ايران به گل رسيد. اين بار مهدی حسنی دروازه برزيل را گشود تا قهرمان آسيا از مدعی هميشگی جهان پيشی بگيرد. برزيل در فاصله دو دقيقه به پايان بازی روی يک ضربه خطا به گل رسيد و کار را بار ديگر به تساوی کشاند. ضربه خاوير را ابتدا حسينی دفع کرد ولی در برگشت بازيکن برزيلی ريباند کرد و کار را به تساوی کشاند و بازی به وقت اضافی کشيده شد.

در وقت اضافی هم گلی رد و بدل نشد و مهم‌ترين اتفاق آن شوت زيبای بازيکن برزيل و واکنش استثنايی دروازه‌بان ايران بود که مانع از گل شدن اين توپ شد تا کار دو تيم به ضربات پنالتی کشيده شود. نخستين ضربه را نادری برای ايران زد که به گل تبديل شد و برای برزيل هم خاوير گلزنی کرد. پنالتی دوم ايران را نيز مهدی حسنی تبديل به گل کرد اما ضربه دوم برزيلی ها را پيمان حسينی مهار کرد. احمدزاده سومين ضربه ايران را وارد دروازه کرد و بدين ترتيب تيم ايران برزيل را در ضربات پنالتی ۷ بر ۵ شکست داد.

تيم ايران روز گذشته در نخستين بازی خود روسيه، قهرمان جهان را در ضربات پنالتی شکست داده بود.

ايران فردا پنجشنبه در سومين ديدار گروه B با ايتاليا ديدار خواهد کرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016