پنجشنبه 4 مهر 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


خواندنی ها و دیدنی ها
بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تيم ملی فوتبال ساحلی با وجود شايستگی از صعود بازماند

ايسنا ـ تيم ملی فوتبال ساحلی ايران با وجود ارائه يک بازی پاياپای با روسيه از رسيدن به مرحله نيمه نهايی جام جهانی فوتبال ساحلی تايئتی بازماند.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، ديدار تيم‌های فوتبال ساحلی ايران و روسيه در مرحله يک چهارم نهايی جام‌جهانی فوتبال ساحلی با پيروزی شش بر پنج روسيه به پايان رسيد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


در دوازده دقيقه نخست اين ديدار، بازی خوبی از سوی دو تيم ارائه شد که سهم ملی‌پوشان کشورمان دو گل بود. ارسال يک توپ بلند از سوی حسينی در دقيقه ششم برای مسلم مسگر، با چرخش ديدنی اين بازيکن همراه شد و اين توپ در کنج دروازه تيم ملی روسيه قرار گرفت. تا حساب کار يک بر صفر به سود ايران شود. در ادامه تلاش روسها برای به تساوی کشاندن کار با درخشش حسينی ناکام ماند و اين ايران بود که در دقيقه دهم با شوت سر ضرب بلوک باشی به گل دوم رسيد. اما اين پايان کار نبود و روس‌ها موفق شدند يکی از گل‌های خورده را جبران کنند.

در دقيقه يازدهم ايگور ارمين با يک شوت خوب موفق شد حساب کار را به دو بر يک تغيير دهد تا دوازده دقيقه نخست به پايان برسد.

اما در دوازده دقيقه دوم اين ديدار، روسها بازی بهتری را به نمايش گذاشتند و در دقيقه ۱۹ يوری کارشينيوف موفق شد تا گل تساوی اين ديدار را با جا گذاشتن دو بازيکن ايران و يک شوت سنگين به ثمر برساند. در ادامه بازهم روس‌ها به گل رسيدند و در دقيقه ۲۲ بود که آنها از اشتباه حسينی و مدافعان ايران نهايت استفاده را کردند و پرميتين موفق شد دروازه خالی ايران را براحتی و از فاصله‌ای نيم متری باز کند و به اين ترتيب نتيجه بازی از دو بر صفر به سود ايران به سه بر دو به سود روس‌ها تغيير کرد اما تنها چند ثانيه لازم بود تا تيم ملی ايران بار ديگر کار را به تساوی بکشاند. فريد بلوک باشی موفق شد در همان دقيقه از روی يک ضربه پنالتی دروازه روس‌ها را باز کند و حساب کار سه بر سه شد.

در دوازده دقيقه سوم اين ديدار، بازهم تيم ملی ايران بود که به گل رسيد. درحاليکه تنها چند ثانيه از آغاز بازی گذشته بود، مسگر ضربه کرنر ايران را به زيبايی و به صورت مستقيم وارد دروازه روسيه کرد تا حساب کار ۴ بر ۳ به سود تيم ملی ايران شود اما تنها يک دقيقه بعد رومانوف با يک شوت سنگين بار ديگر کار را به چهار بر چهار تغيير داد.

بعد از اين گل و در حالی‌که بازی بصورت پاياپای دنبال می‌شد، اين روسها بودند که در دقيقه ۲۷ از غفلت مدافعان ايران استفاده کردند و مهاجم اين تيم با يک بغل پای ساده، توپ را از کنار حسينی وارد دروازه ايران کرد و به اين ترتيب نتيجه بازی ۵ بر ۴ به سود روسيه شد.

پس از اين گل، تيم ملی ايران همه تلاشش را کرد تا بازی را به تساوی بکشاند و برگردان ديدنی و فوق‌العاده احمد‌زاده در دقيقه ۳۳ گل تساوی بخش ايران را به همراه داشت. اما اين پايان کار نبود و در دقيقه ۳۴، ديميتريو شيشيل برای روسيه گل ششم را روی يک شوت به ثمر رساند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016