پنجشنبه 7 آذر 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تیم ستارگان میلان وارد تهران شد

اعضای تیم فوتبال ستارگان میلان امشب و در میان استقبال هواداران فوتبالدوست وارد تهران شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، ستارگان آث میلان ساعت 11:30 صبح امروز چهارشنبه از میلان راهی فرودگاه رم شدند و پس از دقایقی استراحت با پرواز ساعت 13:30، رم را به مقصد تهران ترک کرده و با پرواز ایران ایر راهی فرودگاه امام خمینی(ره) تهران شدند.

ستارگان میلان ساعت 20:30 چهارشنبه پیش وارد فرودگاه امام(ره) شده و در جایگاه CIP اسکان یافته و پس از آن دقایقی استراحت کردند. در این مدت دو شبکه تلویزیونی با ستاره‌های میلان از جمله باره‌سی ، مالدینی ، بوبان ، ابراهیم با ، پانکارو مصاحبه کردند.

بهروز منتقمی قائم مقام باشگاه پرسپولیس و حمید استیلی مدیر شرکت پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس، اسماعیلی و سالارکیا معاونان فرهنگی و حقوقی باشگاه ، حسین قدوسی مدیر روابط عمومی، حسینی مدیر روابط بین الملل و تعدادی دیگر از مدیران باشگاه در جایگاه CIP حضور یافته و امورات مورد نظر را پیگیری کردند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


بهروز منتقمی قائم مقام باشگاه در بدو ورود به میلانی‌ها خوشامد گفت. همچنین شالگردنی به بازیکنان میلان تقدیم شد که یک طرف آن لوگوی میلان درج شده و سمت دیگر لوگوی باشگاه پرسپولیس.

همچنین تعداد زیادی از هواداران پرسپولس و آث میلان با در دست گرفتن پرچم‌هایی در بیرون از جایگاه منتظر ورود ستارگان میلان بودند و با شعارهای آنها را تشویق کردند.

دکتر قاضی نماینده مشترک دو باشگاه پرسپولس و میلان شرایط پروازی را بسیار مساعد توصیف کرد و از رضایت خاطر ستارگان میلان از پرواز و تشریفات انجام شده در فرودگاه امام خمینی(ره) خبر داد.

بازیکنان میلان از حضور پرتعداد فوتبال دوستان ایرانی در فرودگاه امام(ره) مطلع شده و نسبت به این موضوع ابراز خرسندی کردند. تیم‌های فوتبال پیشکسوتان پرسپولیس و ستارگان میلان ساعت 15 روز پنجشنبه در ورزشگاه آزادی به مصاف هم خواهند رفت.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016