پنجشنبه 7 آذر 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تقدیر فرانکو باره‌سی از رویانیان

کاپیتان پیشین تیم ملی ایتالیا پس از رسیدن تیم میلان به هتل محل اقامت خطاب به محمد رویانیان مدیرعامل پرسپولیس گفت: همه چیز خوب است و عالی. ما از دعوت شما سپاسگزاریم. همچنین امیدواریم بازی خوب و پرتماشگری را پنجشنبه داشته باشیم.
به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، اعضای تیم ستارگان میلان پس از استقبالی با شکوه در فرودگاه امام خمینی(ره) عازم هتل محل اقامت خود شدند و در شرایطی که محمد رویانیان مقابل درب هتل ایستاده بود، پس از دیده بوسی با مدیرعامل باشگاه پرسپولیس وارد هتل شدند.

برخی عکاسان، خبرنگاران و دوربین‌های تلویزیونی مقابل هتل تجمع کرده بودند. تعدادی از مهمانان هتل نیز در لابی جمع شده بودند و با برنامه ریزی انجام شده از سوی حراست هتل و همچنین کمک مسئولان حراست وزارت ورزش، نظم خوبی در هتل حاکم شده بود. بازیکنان میلان پس از ورود به هتل، به طبقه 26 رفته و شام خود را صرف کردند

حمید استیلی نیز در کنار بازیکنان میلان بوده و قرار است مذاکراتی درباره آکادمی فوتبال پرسپولیس پس از صرف شام انجام شود. البته در صورتی که مهمانان میلانی باشگاه پرسپولیس احساس خستگی نکرده و آمادگی مذاکره را داشته باشند.

محمد رویانیان قبل از صرف شام دقایقی با برخی از ستاره‌های میلان گفتگو کرده و به همه آنها خوشامد گفت که یکی از آنها فرانکو بارسی بود.

رویانیان در دیدار کوتاه با فرانکو بارسی ضمن خوشامدگویی به وی گفت: به شما و همبازیانت‌ان و گروه اعزامی به خاطر پروازی که داشتید خسته نباشید گفته و ورودتان به ایران را به نیابت از تمامی هواداران فوتبال دوست خوشامد می‌گویم. برایتان آرزو می‌کنم لحظات خوشی را در ایران داشته باشید.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


مدیرعامل باشگاه پرسپولیس اضافه کرد: ما از شما تشکر می‌کنیم که دعوتمان را پذیرفتید و سعی کرده‌ایم برنامه ریزی خوبی را انجام دهیم و از نظر تشریفات و مسائل جانبی همه چیز را در نظر بگیریم. امیدواریم که کمبودی را از نظر امکانات و مسائل جانبی احساس نکنید.

رویانیان درباره سفر و ورود به ایران نظر بارسی را جویا شد و کاپیتان پیشین تیم ملی ایتالیا و تیم آث میلان در این باره گفت: همه چیز خوب است و عالی. ما از دعوت شما سپاسگزاریم. امیدواریم بازی خوب و پرتماشگری را پنجشنبه داشته باشیم. همانطور که می‌دانید ستارگان بزرگی را با خود به ایران آورده‌ایم، برای من استقبال در فرودگاه بسیار جالب و عالی بود.

وی افزود: فوتبال دوستان ایرانی به تیم ما ابراز لطف و محبت کرده و جمعیت زیادی به فرودگاه آمده بودند. تعدادی از آنها پرچم پرسپولیس و تعدادی پرچم میلان داشتند، نمی‌دانم این هواداران به هر دو تیم علاقه مند بودند یا اینکه برخی از آنها دوست داران میلان بوده و برخی دیگر علاقه مندان پرهیجان پرسپولیس. اما در مجموع همه چیز خیلی خوب بود.

کاپیتان پیشین تیم ملی ایتالیا همچنین تاکید کرد: دیدم که وقتی ستارگان میلان در میان استقبال تماشاگران و وهواداران وارد اتوبوس شدند، ازدحام جمعیت زیادی بود. آنها مالدینی و دیگر ستارگان ما را مورد تشویق قرار دادند. اینجا هم همه چیز عالی است، از شما ممنونیم.

از سوی دیگر و بر اساس هماهنگی‌های انجام شده، سفیر ایتالیا به همراه معاون خود نیز امشب وارد هتل محل اقامت بازیکنان میلان شد و در رستوران مورد استقبال محمد رویانیان قرار گرفت.

سفیر ایتالیا و مدیرعامل باشگاه پرسپولیس همدیگر را در آغوش گرفته و با یکدیگر به خوش و بش پرداختند و پس از دقایقی گفتگو سفیر ایتالیا در حالی که بازیکنان میلان مشغول صرف شام بودند، به نزد تک تک آنها رفت و پس از دیده بوسی به آنها خوشامد گفته و به گپ و گفت پرداخت.

همچنین سعید شیرینی سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس نیز در هتل محل اقامت ستارگان میلان حضور یافت و دقایقی درباره تیم فوتبال پرسپولس با محمد رویانیان به گفتگو پرداخت.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016